3 Mayıs 2016 Salı

Okudum Bitti - JODI ELLEN MALPAS / Bu Adam Serisi ~~

Selamlar Millet!

Evet, biliyorum siz de beni çok özlediniz. Burnunuzda tütüp durdum hep :) İşte tam da o sebepten bakınnn koştum, geldim!

Bu ara ne yazık ki kitapları okumaya başlama ama bir türlü finalini getirememe hastalığına kapılmış durumdayım. Amaaaa azmettim hafta sonu, aşağıda yorumunu okuyacağınız seriyi bitirdim! Yehhuu kocaman aferin o zaman bana :)

Neyse efenim daha fazla şımarmadan tanıtım bültenlerine ve yorumuma geçeyim;


Bu Adam - This Man
Genç iç mimar Ava O'Shea'nin, Manor'da onu neyin beklediğine dair hiçbir fikri yoktu. Ava başvuru görüşmesinde karşısına sıradan, hantal bir beyin çıkacağını düşünür, ancak karşısına müthiş yakışıklı, özgüveni yüksek, zevk peşinde koşan ve bu uğurda hiç sınır tanımayan bir çapkın olan Jesse Ward çıkar.

Ava, bu adamdan etkilenmemeye çalışır ancak adamın içinde uyandırdığı tutkuları da kontrol edemez. Kalbinin bu adamı asla bırakmayacağını bilir ama içinde bir ses ona kaçması, ondan uzaklaşması gerektiğini söyler. Fakat onu deli gibi isteyen Jesse, ona sahip olmak için her şeyi yapacak ve gitmesine asla izin vermeyecektir.

'Erotik romanların son yazarından şehvetli, seksi bir üçleme…' 
-Marie CLAIRE-

'Elinizde olmadan bu karakterlere âşık olacaksınız.' 
-ScandaliciousBookReviews.com-

'Bu kitabı elimden bırakamadım.' 
-FictionVixen.com-

Bu Adamla Beraber - Beneath This Man
Jesse Ward, Ava için yanıp tutuşuyor ve onu tutkusuna yenik düşürmeye devam ediyordu. Ancak Ava'yı karanlık sırlarından ve yaralı ruhundan uzak tutuyordu. Ava'nın tek kurtuluşu Jesse Ward'ı terk etmekti fakat ondan kaçmanın imkânsız olduğunu bilmeliydi. Jesse, yaşadıkları tüm fiziksel hazları ona hatırlatmakta son derece kararlı olarak tekrar hayatına girmişti. Fakat Ava da bu adamın sert görüntüsünün altında yatan gerçeği öğrenmekte kararlıydı. Bu yüzden bir kez daha Manor'ın Tanrısı'na kendini sundu. Jesse'nin tek isteği de zaten onu yanı başında tutmaktı.

"Bu Adamla Beraber daha fazla tutku, merak ve entrikayı da beraberinde getiriyor. Hayatlar değişiyor ve sırlar ortaya dökülüyor. Jodi Ellen Malpas yine yapacağını yapıyor. Sürükleyici, her sayfası ayrı bir heyecana açılan bu kitabı elimizden bırakamadık." 
-TotallyBookedBlog-

Veee geldik çok bilmiş MyReal'ın yorumuna;
Yani şimdi ne desem, nasıl anlatsam bilmiyorum ki :)) Hani bence hiç boşuna zaman harcamayın okumayın bu seriyi diyeceğim olmayacak, alın okuyun diyeceğim o hiç olmayacak! Söyleyin bakem ben n'apam :))

Hikaye, bilindik iyi kız kötü erkek hikayelerinden. "Süper düper seks yapan ve karşısındaki kadının adeta aklını alarak ona her istediğini yalnızca seks ile kabul ettirebilen, sevgisiz, kimsesiz, yapayalnız yaşamış bir adam." dediğim zaman seriyi severek okuyanlar beni tefe koyuyorlar ama öyle be kardeşim n'apim yalan mı söyleyeyim! :)) 

Açıkçası son zamanlarda sürekli aynı tip hikayeleri okumaktan o kadar sıkıldım ki bu seriyi de verdiğim paraya acımasam okumazdım. Çok net! :) 

Her defasında sevgisiz büyümüş, bildiği tek iletişim seks olan, etrafı bomboş kalabalıkla çevrili bir adam ve karşısına bir anda çıkan, hiçbir şeyin farkında olmayan bir kadın ve aşk. O güne kadar olduğu her şeyin tam tersi olmaya başlayan ve kadını yönetiyormuş gibi görünse de aslında kadın tarafından yönetilen, aşkın çemberinde yanan bir adam.
Açıkçası bu kitapları okuduktan sonra diyorum ki her defasında "Ulan aşk! Sen nelere kadirmişsin be!" :)
Evet, elbette aşk ve seks insan hayatındaki en ilkel ve büyük güç unsuru olabilir ama... Hatta kocaman bir ama! Bu kadarı da çok fazla be arkadaşım. Koskoca kötü adamı mahallenin şeker çocuğuna çevirmekten vazgeçin Allah aşkına :))

Neyse efenim, ben bu zavallıcık seri üzerinden bu tarz kitaplar yazan herkese olan sinirimi kusacağım derken biraz abarttım sanırım. Her ne olursa olsun ortada bir emek olduğundan saygım sonsuz. Ama ne yazık ki bu seri, beni pek sarmadı. Özgün bir konusu yoktu, eğer pata küte argo yazmak özgün bir yazım tarzı değilse -ki bence değil- anlatım da mükemmel değildi. Serinin devamı çıkınca alır okur muyum hiç bilmiyorum ve puanıma geçiyorum. 

Puan: Beş üzerinden üç! 3/5
Hee unutmadan! Hikaye, inanılmaz düzeyde bir argo içeriyor. Ana karakterlerin ikisinin de ağzı bozuk, çok terbiyesizler, ona göre yane! Sonra söylemedi demeyin :))

Son bişiiiiii!! Kapaklara bayıldığımı itiraf etmeliyim!!! *-*

Herkese hayırlı kandiller! Sevgi, huzur, mutluluk sizlerle olsun!
Kocaman Sevgilerimle,

MyReal


2 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel bir anlatımınız var ve çok içten.Bir ara çay içer misin? diye sorasım geldi :) Yazılarının devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: