2 Mart 2017 Perşembe

Okudum Bitti - TUTKU OYUNLARI / SYLVIA DAY ~~

Selamlar Millet!! (:

Bu sefer çok da ara vermeden yeniden karşınızdayım. Yehhuu! (:
Hazır başlamışken ve elimde okunacak birkaç tane daha varken Sylvia Day kitapları ile devam edeyim, dedim ve Tutku Oyunları'nı da bitirdim! (:


TANITIM BÜLTENİ:
Oyunlar her zaman masum olmayabilir. Ve işin içine tutku girince tüm kurallar değişir… Doyumsuz arzularıyla nam salmış ünlü korsan Christopher, hapisten çıkarak yeniden özgürlüğüne kavuşur. Ama bu özgürlüğün bir bedeli vardır: En az kendisi kadar zalim bir kadını baştan çıkarıp onu tutku dolu bir oyuna çekmesi gerekmektedir.

Masumiyetten çok uzak olan Leydi Maria, Christopher'ın daima bir adım önündedir. Yine de bu durum çekici bakışlardan, ateşli öpücüklerden ya da genç adamın cazibesinden zevk almadığı anlamına gelmemektedir. Asla duygularıyla hareket etmeyen Maria, hayatının aşkını bulup kendini ona teslim etmeyi aklının ucundan bile geçirmiyordur… Ta ki iki tarafın da birbirini kandırdığı bu tutku oyununa kadar.

"Day seksi entrikaları karakterler arasındaki kimyayla birleştirip oldukça duygusal, tutkulu bir roman ortaya çıkarmış."
-Booklist-

"Day merak uyandıran entrikalarla okurları heyecanlandırmakla kalmıyor, onları güçlü bir hikâyeyle sarmalayıp kendine tutsak ediyor."
-Romantic Times Book Reviews-
(Tanıtım Bülteninden)

Sayfa Sayısı: 352
Baskı Yılı: 2014
Yayınevi: Pegasus
Çevirmen: Müge Kocaman Özçelik
Yazar: Sylvia Day

Veee tabi ki karşınızda BENİM YORUMUM;
Yine ve yine bir Sylvia Day klasiği olarak bu kitap da süperdi! (:
Öncelikle şunu söylemeliyim ki bu kadın hem ilahı dilde anlatımı hem de karakter ağzından anlatımı cidden çok iyi yazıyor. Bir önceki kitap; Aşk & Esaret tamamen karakter ağzından bir anlatıma sahipken ve hiçbir eksiği yokken Tutku Oyunları tamamen ilahı bakışla yazılmış ve elbette bunun da hiçbir eksiği yok. Sanmıyorum bunu başarabilmek kolay olsun. O yüzden yazarı gerçekten tebrik etmek gerekiyor, bence. :)

Tutku Oyunları, içerisinde gerçekten entrikaların döndüğü, aşk, seks ve güven/güvensizliğin insanı nasıl da kapana kıstırabildiğini ve tabi ki aşkın ve dürüstlüğün gücünü yansıtan bir kitap olmuş. Acımasız korsan Christopher ve her iki kocasını öldürten belki de öldüren Kara Dul Maria! Bu iki insan bir araya gelirse neler olur, düşündükçe yüzümde garip bir tebessüm beliriyor. Neden çünkü kitabı okudum ve sonunda 'işte bu!' dedim. :)

Bu kitap da diğer Sylvia Day kitaplarında olduğu gibi çok fazla cinsel sahneler içeriyor, eğer okuyacaksanız ve bu konuda hassassanız bilginiz olsun.

Son olarak Pegasus Yayınları'na bir iltifat etmeden geçemeyeceğim. Zira Aşk & Esaret de Tutku Oyunları da gerçekten dil bilgisi konusunda çok iyiydi. Yalnızca 3-5 minik yazım yanlışı ile karşılaştım ki bu gayet normal geldi. Zira son zamanlarda birkaç kitabı sırf çeviri hatalarına, anlamsız cümlelere ve binlerce imla hatasına artık tahammül edemediğim için yarım bırakmak zorunda kaldığımı düşününce gerçekten çeviriyi yapan Müge Kocaman Özçelik'i de tebrik etmek isterim.

Puanım: Elbette 5! :)


Yeniden görüşünceye dek kendinize çok ama çok iyi bakın!

Kocaman Sevgilerimle,

0 yorum:

Yorum Gönder

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: