22 Aralık 2015 Salı

Okudum Bitti - GÖZLERİNDEKİ CANAVAR - RUHUMDAKİ CANAVAR / JM DARHOWER

Selamlar Millet!!

Okuduğum kitaplar hakkında yazacağım dedim ama yine araya bir şeyler girdi!
Neyseee bu yazımda kaldığım yerden devam edeyim bari (:

Bu defa okurken  gerçekten çok beğendiğim iki kitaptan oluşan bir seriyi yazacağım ama önce tanıtım bültenlerini paylaşayım.

Gözlerindeki Canavar -
Kırmızı Başlıklı Kız, Koca Kötü Kurt'a âşık olursa…
Ignazio Vitale iyi bir adam değildi. Onu ilk gördüğümde tehlikeyi sezmiştim. Karanlık ve öldürücü… Büyüleyici ve ürkütücü... İstediğim her şey ve ihtiyacım olan son şey... Saplantı…
Beni ağına düşürmesi, yatağa atması ve hayatına dahil etmesi çok uzun sürmedi. Onun sırları vardı, hayal bile edemeyeceğim sırlar… Gözlerindeki karanlık, ürkütücü ve heyecan vericiydi. O, yakışıklı prens maskesi ardına gizlenmiş bir canavardı ve maskesini çıkardığında her şey değişmişti. Ondan nefret etmek istiyordum. Bazen ediyordum da... Ama bu onu sevmeme engel olmuyordu.


Ruhumdaki Canavar -
Ben iyi bir adam değilim. Değilim işte. Biliyorum. İçimde, dünyada en ufak ışık zerresi bile Karissa. Benim bir canavar olduğumu düşünüyor ve belki de öyleyim. Onu her dokunuşumla ürkütüyor, ruhuna işkence ediyorum. Ama ben tek değilim. Dünya canavarlarla dolu ve en tehlikelileri ben değilim. Onların yanına bile yaklaşmıyorum. Tanrı bana yardım etsin ki onu seviyorum. Seviyorum işte. Ve Tanrı, onu benden almaya çalışan herkese de yardım etsin.
bırakmayacak kadar karanlık var. Ama zarar veremeyeceğim biri var, söndürmeye cesaret edemediğim tek bir ışık…

Aslında tanıtım bültenlerini yayınladıktan sonra yazılacak pek de bir şey kalmıyor bence. Zira arka kapak yazıları -bence- inanılmaz mükemmel ve merak uyandırıcı...

Ama benim yorumuma geçecek olursak;
İlk kitap, tamamen Karissa'nın ağzından yazılırken ikinci kitap Vitale'in ağzından yazılmış ve bence inanılmaz vurucu olmuş. İlk kitapta aşkın pençesine düşen, kafası karışık, genç bir kadının iç dünyasını okurken, ikinci kitapta ayakları üzerinde durabilen, yeryüzünde yer alan canavarlara karşı dik durmasını bilen, kendini tanıyan ve kesinlikle çok kötü olan bir adamı okuyorsunuz...

Yazarın başından sonuna kahramanların ilk duruş ve karakterlerini hiç bozmadan ilerlemiş olması bence en önemli şeydi. Açıkçası hikayenin kötü adamı/çocuğu iken finalde evli, mutlu, çocuklu iyi aile babasına dönmüş bir kahraman okumaktan aşırı sıkılmışken bu seri tam aradığımdı.
Evet, Vitale nam-ı diğer NAZ gerçekten çok kötü bir adam, gözünü kırpmadan insanları öldürebilen, karanlığa batmış, karanlığın ta kendisi olmuş bir adam. Ve kimse kusura bakmasın ama aşık olduğu minicik bir kadının da onu beyaz atlı prense çevirmesi bence tamamen saçmalık olurdu!
Evet, tabi ki de zamanla kötülüklerden uzaklaşırsın ama bir anda siyahken beyaza dönemezsin.
Yazar bence bu konuda dengeyi çok güzel bir şekilde kurmuş.
Diğer bir konu erkek karakter ile kız arasında bariz bir yaş farkı olması. Açıkçası ilk etapta rahatsız edici gelebilir ama bu kurguya başka türlü bir şey uymazdı ve her ne kadar henüz 19 yaşında olsa da çocukluğu çoktan atmış bir kız Karissa ki 19 yaş hiç de çocuk yaşı değil bence (:

Elbette her kitapta olduğu gibi bu serinin kitaplarında da gözüme çarpan minik eksiklikler oldu ama açıkça söyleyebilirim ki bu yıl okuduğum EN İYİ serilerden biriydi.
Eğer fırsatınız var ise mutlaka bir şans vermelisiniz. Vitale'le tanışmadığınıza pişman olma ihtimaliniz çok yüksek!


Son olarak neredeyse mükemmel olan bu seriye puanım üzerinden 4,5!
Ahh bakalım bir gün 5 verdiğim bir kitap olacak mı?! (:
NOT: Çekilişime katılmayı unutmayın (:
NOT 2: Puanlar için kullandığım görseller google amcadan alınmıştır. Link veremiyorum çünkü önceden indirdiğim ve harddiskimde bulunan pngler bunlar! Her kitaba uygun bir görsel bulup kullanıyorum içlerinden (:

Kitaplarla, aşkla, mutlulukla dolu günleriniz olsun!
Kocaman Sevgilerimle,



4 yorum:

  1. Mm merak ettiğim bi seriydi ama en çok da ayraçlara bittim yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Poşet Kitap
      Ayraçları gerçekten efsane! (: Gerçi bu yayınevi grubunun ayraçları hep öyle oluyor :)
      Sen okumayı seven birisin bence mutlaka oku. Okuoku sitesinde süper indirimler oluyor bazı bazı ;)

      Sil
  2. Yüksek bir puan vermişsin okumak lazim.Ayrac çok güzel gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdicann
      Evet biraz yüksek bir puan ama aksi mümkün değildi ki ne yapayım (:
      Gerçi bu tarzı sevdiğim için böyle oldu belki de...

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: