10 Şubat 2013 Pazar

Japon Sergisi & Çin Restaurantı

Geçen Hafta Canım Arkadaşlarımla Süper Bir Gün Geçirdik!!
Ben ve birkaç arkadaşım önce Taksim Japon Konsolosluk'undaki Japon Sergisine gittik. Çok güzel fotoğraflar çektik, Pikachu'yu gördükkkkk =)) (Yayınımın devamında tek tek fotoğrafları yayınlayacağım..)
Hello Kitty'li genç odasına bayıldıkk... Ahhh ben de öyle bir oda istiyorummm vallaa =))


İşte Pikachu & Biz



Sergiden Birkaç Kare Daha




Veeee işte Hello Kity'li Oda =))






Ardından Taksim'deki Edo Fashion'a gittik. Çok güzel Japon ürünleri ve dergileri vardı orada. Benim en büyük tutkum Kore'dir biliyorsunuz. Ama arkadaşlarım tam bir Japonya-Japon tutkunu =)
Dergilerde yakışıklıları gördükçe çığlıkları kopardılar. O anları video olarak çektim ancak arkadaşlarım izin vermediği için yayınlayamayacağım ama inanılmaz komik ve güzel anlardı. Çok çok çok güldüm o hallerine :D



İşte Edo Fashion'da en çok beğendiğim şey... Kendisi bir kumbara ve yalnızca 240 TL'cik :D



Kalpli Gözlüğü Görünce Dayanamadım :D Yerdeki Geleneksel Terlikleri Görebiliyor Musunuz? =)


Veee Sıra Geldi Çin Restoranına =)

Oohhh bütün yemekler çok çok çok lezzetliydi. Yediğimiz yemekleri tek tek sayacağım umarım okurken canınız çekip bana kızmazsınız :)

Sultan Ahmet'te yer alan Chang Cheng Restaurant'a gittik. Yemekler çok temiz ve çok lezizdi. Buranın dışında bir kaç Çin-Japon restoranına daha gitmiştim ama burası gerçekten çok temiz ve güzeldi. Fiyatlar da gayet uygundu. Veee yan masalarda bir sürü çekik vardı =)
İşte Soframızda Olanlar:
  • Yosunlu Yumurtalı Çorba
  • Çin Böreği
  • Kızarmış Çin Mantısı
  • Haşlanmış Çin Mantısı
  • Çin Soslu Dana Etli Patlıcan
  • İstiridye Soslu Çin Mantarı
  • Çin Soslu Tavuk
  • Etli Nodel
  • Sade Çin Pilavı
  • Çin Çayı =)




Son olarak güzel bir çin çayı içerken (:
Bütün yemekler birbirinden güzeldi. Hele Çin Soslu Dana Etli Patlıcana bayıldım bayıldımmmmmm =)
Böyle güzel bir günü tekrar yaşamak dileğiyle ... Şimdilik Hoşçakalınnnn <3

4 yorum:

  1. güzel bi gün geçirmişsin arada böyle değişiklikler yapıp farklı kültürleri tanımamız hepimiz için iyi olur bizimle paylaştıgın için tşk ederim aslı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorum için ben teşekkür ederim =)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Sonsuz
      Evet güzel bir gündü benim için de çok özledim hatta böyle günleri mi :/
      Beğenmene sevindim :)

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: