3 Nisan 2013 Çarşamba

Taisetsu na Koto wa Subete Kimi ga Oshiete Kureta-- Bildiğim Her Şeyi Bana Sen Öğrettin




Bir kaç gündür bu diziyi izliyorum.. Kendisi bir Japon dizisi.. Öyyyleee çok hareketli, delidolu bir dizi değil.. Aksine gözyaşları, ayrılıklar hüzünler var, yaniii bu ara sahip olduğum ruh halini çok iyi yansıtıyor..



Başrol yakışıklımız bu aralar en büyük gözdem :) kendisi bu dizi de bir lise öğretmeni ..
ahh ahh bizim liselerdeki öğretmenler böyle olsa eminim bütün derslerimiz 5 olurdu :D
Neyseee böyle yakışıklı olmakta başa bela tabii. Bu yakışıklı öğretmene bir öğrencisi aşık oluyor.. Hem de ne aşıkkk...
Yakışıklı öğretmenimizin aynı lisede okuduğu, şu an birlikte öğretmenlik yaptığı bir sevgilisi var ve 6 ay sonrası için evlilik planları yapıyorlar..

Ama bir sabah bu yakışıklı öğretmen uyandığında yatağında genç bir kızın olduğunu görüyor.. Tamamennn aptallaşıyor :D Çünkü geceye dair hiç bir şey hatırlamıyor... Anahtarı kıza verip evden kaçıyor , okula gidiyor, dersin ortasında bir öğrenci sınıfa giriyor.. Bu öğrenci sizce kim olabilir???
Eveeetttt geceyi birlikte geçirdiği kızzz... İşte dizi böyle başlıyor.. Bakalımm sonunda neler olacak :D

İşteee Benimmm Yakışıklımmmmmm (:

İşte Başroldeki Cadımız :P


Bu kıza bayılıyorum her şeye rağmen gülmeyi nasılda başarıyor. Tebrikler!! Sanırım hüzünlü olduğu tek an bu karede =)


 Vee garip çiftimiz =)



6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. izlenecek diziler listesine mi?? :P

      Sil
    2. hhıımmm başlangıç olacaksa başka dizileri tavsiye edebilirimm.. yani Jdrama izlemeyen birine başlangıçta çok hoş gelmeyebilir (:

      Sil
  2. Bem de çok beyendim yaa adam dehşet güzel bide nerden izleyebildiniz linkini atabilirmisiniz acaba ben bulamadım sadece 1 bölüm var malesef ������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mennessa
      umarım linki bulabilmişsinizdir
      Sevgiler

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: