1 Temmuz 2013 Pazartesi

Dizi ve Filmlerden En Çok Beğendiğim Replikler - II ~~

Big:
Korkmaya devam ediyorum. Çünkü seni seviyorum. Yaklaşırsam, benden uzaklaşmandan korkuyorum.
Hiçbir şey söyleyemiyorum aptal gibi.
Seni düşündüğümde kalbim acıyor.
Tek bir işaret beliriyor ve bu sayede aniden gülümsüyor, ardından ağlıyorum.
Senin yüzünden inciniyorum.
Senin yüzünden!
Çünkü sevdiğim kişi sensin!!


Not: Görseller Google amcadan alıntıdır.. ^^Gu Family Book:
Her zaman seni en çok inciten kişiler en sevdiğin kişilerdir..




Bu iki replik sanki birbirini destekliyormuş gibi geldi bana.. Gerçekten de bizi en çok üzüp kıranlar hep en yakınlarımız, en çok güvenip, en çok sevdiklerimiz ve de Aşklarımız değil midir?

Aşkın ve dostlukların size mutluluk getirmesi dileğiyle,

4 yorum:

  1. Kendini anlatmıyorsun artık ama ben merak ediyorum seni..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pe hitocummm
      nasıl yani?? beni mi merak ediyorsun??
      ayy çok teşekkürler :)

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: