22 Ağustos 2013 Perşembe

Soru Soru Soru Help Help Help

Hey Millet Selammmm...

Blogumun tasarımını değiştirmeyi düşünüyorummm.. 
Bu konuda fikir beyanında bulunabilecek gönüllüler aranıyorrr :)
Beni az çok tanıyorsunuz söyleyin bakalım nasıl bi şey olsun benim template...
Banner renkler arka fon yazı tipi her türlü görüşünüzü belirtebilirsiniz..
Seve seve kabul edeceğim ve ortaya güzel bir kolaj oluşturacağım.. Yani hedefim buuu (:

Şimdi bir anda da tasarımı değiştirirsem kendinizi yabancı bir yerde hissedersiniz gibi de geliyorr aslında..
Ayy valla bilmiyorum artık hadi söyleyin bi şeylerrr (:

Sevgilerimle,

Tepkiler:

6 yorum:

  1. Bence degistirmelisin Asli'cim. SOyle biraz daha sana ozel bisiler olsun. Bu arada Shemellon'dan haberin var mi? Bir sosyal sorumluluk projesi dahilinde Inanilmaz guzel headerlar yapiyor. (http://shemellon.blogspot.ch/2013/07/header-her-header-yaptrdgnz-da-bir.html) Yapman gereken tek sey internetten ona sokak kedileri icin bir paket kuru mama yollamak ve header istegini dile getirmek. Hem boylece sokaktaki minik canlara da yardimci olmus olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baykuş
      valla canım ben kendim web tasarımcı olduğum için hiç takip etmiyordum böyle blogları ama bi göz atarım teşekkürler ^^

      Sil
  2. Ya nasil bir sey yap bilmiyoum ama degisklik guzeldir ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşecimmm ben de öyle düşünüyorum bakalımm oluşturcam bi şeyler (:

      Sil
  3. ya böyle güzel ki zaten.
    headerda fotolar ne şeker olmuş.
    :)
    bak aramızda bir header ve dizayn ustası var.
    değmesin yağlı boya.
    ona sorabilirsin.
    o bi de herkese hoş headerlar yapıyor.
    :)

    ama bence zaten hoş. o fotolar yeterli bence zaten.
    şirin olması böle uygun bence.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeepsiii
      zaten herkes degistir dedi diye boyle yaptim ama su header benim de hosuma gitmedi pekk
      tasarimci arkim cok amaaaa :)

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: