9 Mart 2015 Pazartesi

CNR Kitap Fuarı'nın Ardından ~~

Selamlar Selamlar Selammlarrr!! (:

Öncelikle herkeseeeee sendromsuz bir pazartesi diliyorum.. Sonra da diyorum kii Allah'ım lütfen artık havalar ısınsın, tatiller başlasınnn!!! :)

Veeee başlıyorum fuar gaminetlerini paylaşmaya :P :) 

Bir çoğunuzun bildiği üzere doğuma büyüme İstanbul'lu olup şuradan şuraya gitmeyi bilmeyen bennnn, - Siz öyle turist gezdirdiğime bakmayınnn. Ancaaa oraları biliyorum zaten :) - biricik Sora-Ceyo'mla metrobüste buluşmak üzere düştüm yollaraaaa.. Otobüs, minibüs, metro, metrobüsss bilimum taşıma aracıyla geçen seyahatimizden sonra neyse ki kavuştuk fuaraaa!! :)

İlk olarak imza saati dolmak üzere olan, Ceyo'nun arkadaşı Sena'nın ilk kitabı olan Psikopat'ı almak ve kendisini tebrik etmek için stantlar arasında kısa bir savaş verdikkk.. Ama neyyyyseee ki az birazcık zor olsa da Sena'yı bulup kitabı da imzayı da aldık.. Hem de Toprak paşayla birlikte :)
-Sena ve kitabının içeriği hakkında ne yazık ki şu an için bir bilgim yok ama okuduktan sonra onlar hakkında da bir yazı paylaşacağım elbette :)-

Sonra sevgili Müptela standı için yeniden daldık kalabalığın arasına ama gelin görün ki yön duyuları sıfır olan bir ben elbette o standı da bulamadım. Hem de önünden geçmiş olmama rağmennn!!! -O sırada da birçok stantta sevdiğim diğer yazarları, arkadaşlarımı vs görüp kucaklaştım elbetteee kaçar mıııı :)- En son çare telefonu bulan amcamızı rahmetle anıp benim tatlı adaşımmm, Müptela'nın yeni yazarlarından, Ateş ve Buz'un yazarı Aslı'mı -balımıııı- aradım... - Söylememe gerek var mı bilmiyorum amaaa çıkınca Ateş ve Buz'u da okuyup yazacağım tabisiii- Sonuç olarak imza saatinden birkaç dakika önce Zeynep'imi bulmayı başardım!! Amaaa gelin görün ki o kalabalık ve yoğunluk içerisinde bırakın kitabı almayı,  hal hatır sorup sarılmayı, Zeynep'le birbirimize "Merhaba!" bile diyemedik. -Ama olsunnnn o hepp böyleee sevenleri arasında olsun daaa biz birbirimize heppp uzaktan uzaktannn selam verelim n'olcak kii :)-

Zeynep hanımm imzalarını dağıtırken hiç boş durur muyum ben de çıktım yukarı ne zamandır tanışmak istediğim diğer ablacıklarımla tanıştımm, kitaplarımı imzalattım, fotoğraflar çektimmm..  Ohhh miiiss yanii :) -Evet evettt onlarla ve kitaplarıyla ilgili yazılarımı da çok yakın bir zaman da paylaşacağım :)-

En son artık eve dönmeden Mevsim'i de imzalatayım dedim veeee geçtiimm bizim hatunun karşısına "Eh artık ben de kitabımı alıp imzalatabilir miyim acaba hanımefendi" diye bir de güzel triplendim :) Tabi ki de kitabımı da imzamı da kocaman kocaman öpücüklerimi de aldımmmm..

Birbirinden çılgın grup yorumlarından tanıdığım o cadı Zeynep Fanları ile de tanıştım! Veeee çok güzel fotoğraflar çektikkk hep birliktee (:

İştee booolll eğlenmeli fuardan birkaç kare :)

 










Not: Ne çokkk onu da yazacağım bunu da yazacağım vaatli bir yazı olmuş bu böyleee hahaha şimdiden çookk kolay gelsin o zamannn bana :)

Bol kitaplı, bol okumalı, bol bol sevgili, sarılmalı günlerimiz olması dileklerim ve Sevgilerimle,

MyReal

4 yorum:

  1. Ne kadar güzel olmuş uğraşmışsınız ama değmiş :) Öptüm kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma Dogan
      evet evet çok çok değdi hem de :)
      ohh miss ben de öperim kocaman :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kepçemmm
      İltifat ediyorsunuz efenimmmm :)

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: