10 Nisan 2015 Cuma

Dördüncü Tekil Şahıs - Kitap Mimi ~~

Selamlarrrrr!
Öncelikle sevgili Dördüncü Tekil Şahıs'ıma hem teşekkür ediyor hem de gecikme yüzünden özürlerimi gönderiyorum..
Eveettt neredeyse aylaaarrr önce sevgili Şahıs'ım beni mimledi - :) - ama bir türlü vakit bulup da cevaplayamadım. Derken bu sabah kendi kendime "hadi hadi tembelliğin yeter" dedim veee başladım soruları cevaplamaya! Bakalım neler çıkacak ortaya :)

*Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?
Evde aklınıza gelebilecek her şeyi yapmak için tek bir yerim var YATAĞIM! (:
Ama tabi ki de kitap okumak için ille de yer aramam. Her an her yerde okuyabilirim.. -Otobüs, minibüs, metrobüs, metro, koltuk, yatak, yer. Utanmasam yürürken bile okuyacağım :)-

*Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
Tanrım! Kesinlikleeee ayraççç!! Tam bir deliyim o konudaaa!! Şu kadar söyleyeyimmmm sırf ayracı için almayı düşündüğüm kitaplar bile olmuştur benimmm! Sevgili yayınevleriii bu konu önemli ona göre :)


*Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun?
Aslına bakarsanız elimdeki kitap bitmeden durdurmammm ama gece artık gözlerimden uyku akıp da kelimeleri çift çift görmeye başlayınca bölümümü mutlaka bitirir öyle bırakırımmmm (:
Ehh bu huyum yüzünden uykusuz gecelerim olduğu da bir gerçek :)

*Okurken yemek yemek mi birşeyler içmek mi?
Aslına bakarsanız herkes gibi kahvem, çikolatam, kitabım üçlüsü bana da çookk cazip gelir ama ben denediğim her sefer de buz gibi bir kahveyle baş başa kaldım. Sanırım ne yemek ne de içmek :)
*Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?
İkisine de Kesinlikle HAYIR! Eğer elimde bir kitap varsa tamamen onunla bütünleşmekten yanayım ben. Telefon, televizyon, müzik her şey ama her şey geride kalmadı..
Hee ama otobüs gibi toplu taşıma araçlarında lirik, mümkünse sözsüz bir müzik inanılmaz mükemmel bir kurtarıcıdır o da ayrı :)

*Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı ?
Yani aynı anda okuduğum, takip ettiğim hikayeler var tabi ki de ama eğer elimde olan bir kitaptan bahsediyorsak ben zaten onu 2 en fazla 3 gün içerisinde bitiririm ki :)
Yani tek tek, sıra sıra, özümseye özümseyee.. (:

*Okurken evde mi yoksa her yerde okumayı mı tercih edersin?
Hava, kara, deniz hiiçç farketmez (: -Vapurda kitap okumak apayrı bir hoşluktur ^^-

*Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?
Kafanın içinde yüksek sesle okunup duygunun tamamen hissedilmesi elbette!

*Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?
Kesinlikle okurum. Bir kitabın önsözü, teşekkür kısmı, yazarı anlatan kısmı vb. bence o kitabın ennn önemli bölümüdür. Kitabın kime hangi duygularla yazıldığı ya da kim tarafından yazıldığı bilinip hissedilmeli bence :)
*Ciltli kitap mı karton kitap mı ?
Yanii kaliteli olsun gazete kağıdı gibi olmasın da gerisi fark etmez. Yalnız belirtmek isterim Trendeki Kız'ın kapağı tam bir baş belası.
*Kitap yazıyor musun?
Belki bir gün :P :)

Benim cevaplar böyle işteee... Hadi şimdi de sizinkileri görelimmmmm.
Anarşi-Özlem, İlknur Akpınar, Ahu Kader ve Maviye İz Süren eğer cevaplamadıysanız özellikle sizin cevaplarınız çookk büyük bir merak konusu benim için :)

Herkese şimdiden mutlu haftasonları!

Sevgilerimle,

10 yorum:

  1. ayraçsız olmaz diyorsun :)
    güzel cevaplar, kısa bir süre önce yanıtladım bu mimi,
    teşekkür ederim yine de :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren
      Ya görmedim ya da unuttum ama mutlaka bakarım cevaplarına :)
      Kesinlikle ayraç olmadan olmazzz (:

      Sil
  2. Bir gün seninle vapurda kitap ve çay keyfi yapalım :)
    Sana da mutlu hafta sonları güzellik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamiyet Akan
      Çokkkk sevinirimmmm! <3
      mutlu haftalar o zaman :)

      Sil
    2. Müsait olduğunda ve benim de şehir dışına kaçmadığım bir zamanda bana hey, hop, pişt de yapalım şu keyfi :)

      Sil
  3. Merhaba güzel bir yazı olmuş:) Seni takibe aldım bana da beklerim :)

    http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra Erdoğan
      İlk fırsatta gelirim canım :)

      Sil
  4. Kuzuuum ben daha yeni gördüm mimi kusura bakma. Yoğundum bir iki haftadır. Bugün bloggerları inceleme fırsatım oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem
      Önemli değil kuzummm. Hepimiz yoğunuz son günlerde. Ne zaman vaktin olursa artık :*

      Sil
  5. Biraz geç oldu ama cevap verdim canım :)

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: