23 Haziran 2015 Salı

~~Zeynep Işıklar Röportaj ~~

Selamlar Millettt!!!
Bu sefer bambaşka bir şekilde karşınızdayımmm :)
Eveettt başlıktan da anlayacağınız üzere artık röportaj olayına da el attım :)) Veee ilk tercihim Mevsim'in yazarı canım arkadaşım Zeynep Işıklar'dan yana oldu.
Hem sorular cevaplanırken aramızda gerçekleşen mailleşmeler hem de video çekimleri sırasında biz inanılmaz keyif aldık, bol bol kahkaha attık veeee ortaya böyle güzel bir şey çıktı (:
Ayyy insan biraz mütevazı olur ve "güzel" denmesini sizlerden bekler dimi? :)) Ama n'apalım bu da ben farkı işteee.. :))

Daha fazla uzatmadaaannnnn gerçekleştirmiş olduğum ilk röportajımı beğenilerinize sunuyorum efenimmmm, buyrunuz... :)
~~~~
Öncelikle işe sevgili yazarımız Zeynep Işıkları tanıyarak başlayabilir miyiz? Zeynep Işıklar kimdir? Neler yaşamıştır? Gelecek planları ve hayalleri nedir? Şöylee kısacık kısacık, merak giderici minikk cevaplar alsak mesela :)

 Bari bu en zor kısmı es geçseydik. :D Liseyi Bodrum’da okuyan Zeynep, küçük yerden sıkılarak toplamış bavulunu İstanbul’a gelmiş. Açık öğretimde hiç sevmediği Çalışma Ekonomisi bölümünü okurken bir yandan çeşitli yerlerde satış işlerinde çalışmış ve kendini bu konuda geliştirmiştir. (Bu işi de sevmiyor.) Şimdi ise nişanlısı ile beraber tasarım ve içerik ajansında çalışıyor ve bunu keyifle sürdürüyor. :)  Hobileri arasında, kitap okumak her zaman başta yer alıyor. Bunun yanında müzik dinlemeyi, elinden geldiğince gezmeyi çok seviyor. Gün içerisinde bir demlik çay ve en az iki bardak kahve içiyor. İki kedisi ile beraber yaşayan Zeynep, şimdilerde yeni hikayesi Bal Köpüğü üzerinde çalışıyor. :D Böyle de yazmak zormuş ya… :D

Şimdi de sırada sevgili okurlarından da gelen birbirinden güzel sorularımız var:

  Zeynep abla kitap yazmaya nasıl başladı, nasıl karar verdi? - Fatma Yıldırım
 Çocukluğumun hayali olsa da karar anı Wattpad’i bulduktan kısa bir süre sonra gerçekleşti. ‘Neden şimdi denemiyorum ki?’ diye sormuştum kendime. 

  Mevsim'in konusu nasıl çıkmış ????? :))) - Ipek Koşmaz
  Elimde yalnızca Tolga karakteri vardı. Onun karşısına dişli bir kız yazmam gerektiğini düşünerek Mevsim’i oluşturdum. Abi kardeş ilişkilerini çok sevdiğimden dolayı, Kaan ve onun aşkı Esra kendiliğinden geliverdi. Her adımda yanımda olup oluşumuna yardım eden Esra Baş’a da buradan kocaman öpücükler. .*

  Yazılmış hangi kitabın yazarı olmak isterdi? Neden o kitap? – Nergis Bilgi
Harry Potter. Bana okumayı gerçek anlamda sevdiren kitaptır o. Sanırım en büyük nedeni bu ve fantastik olması. Bir gün ben de yazarım belki Nergis’im.

Ben Esra Kaan aşkını merak ediyorum acaba etrafında böyle bir aşk yaşayan biri var mıydı?? Duyguları bize çok gerçekçi yaşattı. - Vahide Berberoglu
 Birebir Esra ve Kaan karakteri olarak ‘gerçek kişiler’ mevcut değil. Ama hikayede geçen bazı olaylar gerçek bir çiftin harika aşklarından alıntıdır. Kendisinin adını ben vermeyim. :) Duygular kısmına gelince, valla şu zamana kadar aşk insanı değildim. Ben de nereden çıkıyor o cümleler diye merak ediyorum canım. :D

  Mevsimi yazarken en mutlu olduğu karakter? - Hacer Aydın
  Hmmm… Mutlu dediğin için Tolga’yı seçiyorum. Onu kıvrandırmak en eğlenceli kısmıydı. 

  "Yerinde olmak istemezdim." dediğin karakter hangisi ve neden? - Elif Çınar
Esra. Ben o kadar süre aşkımı içime atmayı beceremezdim. Yanımda olmayacak, başka kadınlarla olacak ve ben onu uzaktan sevmeye devam edeceğim… Delirirdim!

  Kaan'ın yalnızlık duygularını açığa çıkaran asıl neden ailesi mi? - Simge Özçevik
En büyük neden o, evet. Ama karakter olarak da herkesle samimiyet kuran ve hayatına alan bir yapısı yok. Esra, bunu kıran kişiydi ama o da yanından gitti. Ardından da kardeşi… Bunlar da duygularını örseleyen etkenlerdi.

  İlk yazmaya başladığın zamanlarda kitap çıkaracağını ve bizler gibi birbirinden tatlı ve mükemmel - :P - okuyuculara sahip olacağını hayal ediyor muydun? Ve ne zaman yazmaya başladın?
Hayır. Hem de kocaman bir hayır. :D Hepiniz gerçekten tatlı ve mükemmel okuyucularsınız ve ben sizlere sahip olduğum için çok şanslıyım. Uzun zamandır ufak tefek yazdıklarım olsa da ilk hikayemi yazmaya başlayalı bir buçuk seneyi geçti. :)

  Mevsim Tolga'ya ilk ne zaman aşık oldu? Terasta ilk öptüğü zaman mı?
Hayır. Terasta kısacık bir an da olsa hissettiklerini algılayabilecek kadar bu anlamda tecrübe sahibi bir kız değildi. Aksine, o an için siniri daha yüksekti. Ama davetteki karşılaşmaları durumu değiştirdi. :)

  Kendine en yakın hissettiğin karakter hangisi? Bir de karakterlerinin yaptığı/yazdığın bir şeyi ben olsaydım yapmazdım dediğin bir şey var mı? - Rabia Sekban
Kendime en yakın hissettiğim karakter bana da benzer çok yanı olduğu için Mevsim. Ben olsaydım Esra’nın yerinde o kadar sene bekleyemezdim. Sevgim ölmüyorsa, daha önceden ona açılmanın yollarını denerdim muhtemelen.

  Mevsim’de hangi karakterin hangi özelliği sana daha sana benziyor? - Fatma Yıldırım
Mevsim’in birkaç özelliği benziyor. Çok yemek yemesi, aksiyon filmlerine merakı, patavatsızca söylenmeleri, (arada sırada yapıyorum. :D)kendi ayakları üstünde durma çabası vb.

  Kurguyu önceden mi ayarladın, gidişata göre mi belirledin? - Fatma Yıldırım
Mutlu sonla bitireceğim aşikar. Kim kiminle olacak gibi durumlar da önceden belirleniyor. Ne gibi sorunlar yaşayabilecekleri ya da ne gibi aşamaları kaydetmesi gerektiğini de düşünüyorum ama bölümler tamamen o an ortaya çıkıyor. Eğlenceli bir kısım okuyorsanız anlayın ki o gün keyfim yerinde. :D

  Karşına Kaan gibi biri mi, yoksa Tolga gibi biri mi çıksın ve evlenin isterdin?
İkisi de değil açıkçası. Tolga, ilk görüşte fazla havai olduğu için ona yeteri kadar güvenebilir miydim, emin değilim. Kaan ise benim için nasıl desem… Fazla romantik? Emin olamadım ya… :D

  Mevsim’in yerinde olsan, en yakın arkadaşın ile abinin ilişkisi hakkında ilk düşüncen ne olurdu?
Onlar mutlu ise benim için hiç sorun olmazdı. Sonuçta bu onların hayatları... Hatta çok eğlenceli olabilirdi. :)

  Senden en çok parça taşıyan karakterin hangisi?
Mevsim. :D Ben de aksiyon filmleri izlerim. Dövüş sporlarına meraklıyım. Öküz gibi yemek yiyebilir, içimde her ne kadar ufak da olsa romantik bir parça olsa da genel olarak odun olduğumu söyleyebilirim. :D

  Tolga gibi biriyle evlenmek ister miymiş güzel yazarımız? - Aleyna Kayhan
  Yok ya… Fazla piç. :D Etrafında dolanan her kızı ya da dolanmış olan her kızı öldürmek zorunda kalırdım. :D

  Şunu söyleyebilirim ki; Ben bu güzel yürekli yazarımızı Tolga’ya olan hayranlığım sayesinde tanıdım. Tolga gibi aşkı, aşığı yazması çok güzeldi, oldukça hissettirdi. Mevsim'in yerinde olmayı kim istemez ki? Zeynep abla bu romanı yazarken bu çiftin aşkından yola çıkarak mı yazmaya başladı, yoksa belli bir karakterden mi yola çıktı? - Başak Gökçe
  Tolga’dan yola çıkarak yazmaya başladım canım. Tabii sonra Mevsim, benim içimden biri gibi çıktı. Ben gibi. :D

  Örnek aldığın yazarlar kimler? Ve iyi ki tanışmışım dediğin yazarlar?
  Nehir Erdem. Ben Wattpad’de onu okumaya başladıktan sonra yazmak konusunda cesaretim arttı. Kendisinin bu konuda desteği büyüktür. Hakkı asla yenemez. Buradan da kocaman teşekkürlerimi iletiyorum yeniden.
 Yabancı yazarları sorarsan, kesinlikle J.K Rowling ve Diana Gabaldon ile tanışmak isterdim. :)

  Mevsimi yazmaya başlarken kitap yapma gibi bir hayalin var mıydı yoksa o anlık yazmak istediğin için mi yazdın? - Hacer Aydın
  Herhangi bir hikayemin kitap olması harika olabilecek bir hayalden ibaretti. Yazmayı çok sevdiğim için yazıyorum. Her hikayem benim çocuğum ve kitap olsalar da olmasalar da böyle olmaya devam edecek.

  Veee en çok merak edilen konu: Mevsim’e özel bölüm gelme ihtimali nedir? Bizler Kaan ve Tolga aşklarımızın babalıklarını çok merak ediyoruz :)
  Özel bölüm yazmak ben de çok istiyorum ama henüz zamanı değil. En azından Bal Köpüğü’nde belirli bir ilerleme kaydetmeden onu düşünemem. Ama sizleri de kırmamak adına bir iki sayfalık da olsa bir şeyler yazmaya çalışacağım daha sonra. ;)


Eveeettt en başından dediğim gibi biz çokk severek ve eğlenerek hazırladık her şeyi, umarım sizler de severek okumuşsunuzdur :)


Not: Videolar sonra gelecek önce bir heyecan yaratmak istedimmmm :D Ahh kahretsin çok mu kötüyüm neee??!! :))

Kocaman Sevgilerimle,

11 yorum:

  1. Tiplere bak ya... Ağzınızı yüzünüzü yerim ben sizin! -Melisa.




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melisa
      Ben de seni yerim amaa :* :)

      Sil
  2. Ayyy harikaaa olmuşşşş :D z<3 İkinize de kocamannnn teşekkürlerr <3 Sizi çokk seviyorummm <3 En kısa sürede videoyu da bekliyoruzz :D-Hacer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hacerrr
      Çokk canımsın yaaa :) En kısa sürede videolar emrinize amade olacak efenim merak etmeyin! (:

      Sil
  3. Farklı mı farklı post :))) Sadece biraz kitap soruları dışında özel hayatını ona bağlayıcı birkaç soru sorup yazarımızı terletsek muazzam olurdu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhsuz Atmaca
      hehehehe önerilere her daim açığız efenimmm :) :)

      Sil
    2. Hahaha estağfurullah, zaman geçsin diğer röportajı ben yaparım olmadı. :)) Zaten işsizim zamanım çok, mesleğimi böyle icra edeyim :))

      Sil
    3. eehhehe eğlenceli olabilir :)
      hem daha öğrencisin işsiz olman normal ;) :))

      Sil
    4. Bakarız o zaman bir ara detaylı röportaj olur yapabilirsek çekim yaparız. :)
      Ohohoh geçen hafta mezun oldum ben :))

      Sil
    5. Aslında bizim de video çekimlerimiz ama bir türlü düzenleyemediğimden ve Zeynep'in okurları artık benimle ilgili kötü planlar yaptığından böyle paylaştım şimdilik :P :)

      Ooooo kutlamamız lazım bunuuuuuu :))

      Sil
  4. bende bloguma beklerim cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: