19 Kasım 2015 Perşembe

Tüyap Kitap Fuarı'nın Ardından ~~

Selamlar Millet!!

Evet geldik bir fuarın daha sonuna :) Eh o zaman fuar sonrası yazımız da gelsin dimi? :)
Cumartesi hiç abartısız sabahın köründe henüz güneş bile doğru düzgün çıkmadan uyandım, hazırlandım yollara düştüm ve fuara vardım. -4 araç değiştirdiğimi ben söylemicem siz de bilmiceksiniz tabi ki de :)-

Önce Ali Lidar sırasında bekledik bir süre, arkadaşlarla. Ama beni bilen bilir ben o kalabalıklara, sıralara gelemem en önemlisi de öyleeee saatlerceyi bırakın dakikalarca aynı yerde duramam. Eh durum böyle olunca kitapları arkadaşlara bırakıp kaçtım tabi ki de sıradan. Bu yüzden çok sevgili Ali Lidar ile fotoğraf da çektiremedim ama n'apalım kısmet değilmiş :P :)

Ali Lidar Bey'den yarım saat kadar sonra da sevgili Merve Akıncı'nın imzası başladı. O imzalarını verirken ben de elimden geldiğince fotoğrafını çektim arkadaşımın amaaa gelin görün ki terzi kendi söküğünü dikemez hesabı Merve'yle başbaşa bir tane bile fotoğrafımız yok! Olsunnn bu da kaderrr... :)


 

Merve'nin imzası devam ederken hikayesinde verdiği mesaj ve kitabın sonuna eklediği yazar notuyla gerçekten çok önemli bir konuya değinen Müjde Albayrak'a gittim. Frezya'mı aldım ve de imzalattım.


Oradan ayrılıp İnadına Aşk'ın senaristlerinden ve Deli Divane, Huysuz ve Ruhsuz ile Çicek Kızlar'ın yazarı canım -anneemmmm- Sedef Nehir Erdem'in imzasına gittim, elbette orada da sıraya girmedim çünkü imza 4 saatten uzun sürdü. Ben de ilk etapta bol bol fotoğraf çektim ve herkes imzasını aldıktan sonra bol bol da kucaklaşarak aldım imzamı.




Saat 14:00 gibi Zeynep'im geldi ve biz de çok sevdiğimiz yazar ablamız Özge Erkin'i ziyaret ettik. Özge ablamın ilk kitabı Masum Koza hakkında daha önce bir post yayınlamıştım, oradan hatırlayanlar vardır belki... Bu fuarda ikinci kitabı Destan da yer alıyordu ve elbette imzalarımızı aldık kocaman kucaklaşmalar ve gülüşmelerle ♥


15:30'a doğru okuyucuların talepleri ve yoğun ısrarları sonucunda benim birtanecik dostum, Mevsim ve Bal Köpüğü'nün yazarı Zeynep Işıklar'ın da imzası başladı. Ve gelin görün kiiii neredeyse gelen tüm okuyucularla tek tek fotoğrafını çekmiş olsam da bir Allah'ın kulu da yahu sizi de biz çekelim dememiş ve biz iki heyecanlı hatun birlikte fotoğraf çekmemişiz ama en azından selfiemiz var Allah'ım çok şükür yani :)


Bütün imzalar bittikten sonra kuzum Aydan İnan'dan imzamı alırken ben -ki kendisinin imza günü normalde pazardı ama bizler için cumartesi de ziyaretçi olarak geldi fuara- diğer iki kuzum benim için Kafes'imi imzalattılar Josh Malerman'a. Belirtmeden geçemeyeceğim adam tam bir sevimli şebek, ben çok sevdim kendisini :)


Arada bir de minicik kitap kurtlarını yetiştirebilmek için Martı yayınları ile Kumdan Kale'den hikaye kitapları aldım. Eh kitap kokusuyla çookkkkk geç tanışan ben daha minicikken kazımalıyım bu güzelliği kuzularımın benliklerine öyle değil mi? :)


İşte böyle... Çok eğlenceli, bol kucaklaşmalı ve kocaman kalpli birçok insanla tanışmalı bir fuar günü geçirdim ben (:
Kitapların hayatıma kattığı güzellikler ile inanılmaz mutluyum.
Sizlerin de hayatından mutluluk, dostluklar, güzellikler ve kitaplar eksik olmasın.

Kocaman Sevgilerimle,

4 yorum:

  1. cumartesi günü fuar oldukça kalabalıktı. bir de girişte ki kız dağıtılan haritalardan "iki kişiye bir tane veriyoruz" diyerek sadece birer tane vermişti ki "ya tek gelen olursa" demeden kendimi alamamıştım. işin kötüsü bir süre sonra arkadaşı kaybetmem sonucu ve broşüründe onda olması neticesiyle yayın evi avına çıktım resmen. millete "dağıtılan broşür ben de mevcut olmadığından soruyorum acaba şu yayın evi nerede" diye teker teker, ayı cümleyi tekrar ederek yol tarifi almaya çalıştım ki. kiminin salon ikiye git. kiminin de salon dörtte olması lazım demesiyle salon salon yayın evi arayışına bürünüp nancy drew kesilmiştim. ama yine de çok keyifliydi. bu arada aldığın kitaplara bayıldım myreal. ^^
    kafes'i az evvel kore fenomeni blogunda tanıtmıştı da; ithaki yayınlarından bir de kitap almıştım. nasıl göremem diye içim içimi yemişti resmen. olsun yeni listeme ilave ettim onu da. kitap yorumlarını merakla bekliyor olacağım. :) iyi okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. River
      Canım yaa çok üzüldüm senin adına ama biz geçen senelerden tecrübeli olduğumuz için hangi yazar hangi yayınevinde, yayınevi hangi salonda kendimiz tek tek not ettik. Ne yazık ki bu konularda çok eksik kalıyor fuarlar... Gerçi bu sene en azından telefonlar çekiyor, geçen sene telefon çekmediği için birbirimizi bulana kadar perişan olmuştu.
      Her şeye rağmen güzel bir gün geçirmiş olmana çok sevindim.
      Yorumlarımı sırayla yazmaya başladım. Fırsat buldukça 3-5 bir şey yazıyorum. Tek tek de paylaşacağım.
      Kocaman öpüyorum :* <3

      Sil
  2. wattpadin edebiyatı nasıl baltaladığını bir kez daha gördüm fuarda.
    siyahta aynı torbaya giriyor beyazda.
    griden siyaha kayacak olanlara çok yazık oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Safransarı
      Yorumuna katılmak ile birlikte ( 10- yaşındaki çocukların biri için gözyaşı döktüğünü vs düşünülürse) iyi ve güzeli tercih etmenin bizim elimizde olduğunu düşünüyorum. Evet çok kötü aptalca ergence zırvalık diyebileceğimiz eserler ve kendini yazar zannedenler var ama ben beyazın güzelliğini göz ardı edemeyenlerdenim...

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: