25 Aralık 2015 Cuma

Mutlu olmak, Umut ve Yeni yıl ~~

Selamlar!

Bu sefer MyReaL'dan ıvır zıvırlar olacak bu yazımda. Bir arkadaşla konuşurken içimden gelen ama kendisine de aklıma her geleni söyleyemeyeceğimden yazıyorum! Ne de olsa herkes kendi çöplüğünde öter ve burası da benimmmm dimi amaa!! :))

Neyse efeniimmm konumuz mutlu olmak, umut etmek ve  gelen yeni yıl!
Şöyle bir bakıyorum da 'hepimiz ne kadar da mutsuzuz yahu!' diyorum. Ama aslında mutlu olmak zor göründüğü kadar kolay bence. Evet, dünya adaletli değil ve evet, hayat çok acımasız ama bir o kadar yaşanılası, güzel...
Pollyanna olalım da her şey tozpembe diyelim demiyorum ama kendimizi mutsuzluğun ve umutsuzluğun kollarına atıp hayatı daha da yaşanılmaz bir hale getirmeyelim. Gözlerimizi güzelliklere kapamayalım. Kötülükleri görmezden gelmeyelim evet ama aynı oranda güzellikleri de görelim. Hep birlikte güzellikleri çoğaltıp kötülüklerin yok olması için uğraşalım!

Mutlu olmamızı engelleyen en önemli şeylerden biri de bencillik! Ben mutlu olayım, ben güzel olayım, ben üzülmeyeyim. Ben ben ben ben'lerden kurtulup önce biz olmayı öğrenmeliyiz.
Yeni yıl bana mutluluk getir, huzur getir, para getirden önce yeni yıl BİZE huzur ve mutluluk getir demeyi öğrenelim.

Ve bir diğer önemli konu; mutlu etmeden mutlu olmayı beklemeyelim. Karşımızdaki her ne olursa olsun sonuna kadar sömürmeyelim!
Biz sevgili insanlar olaraktan tek başına var olabilen canlılar değiliz! Hep birine, bir şeye ihtiyaç duyarız. Tamamen yalnız olduğunu söyleyen kişilerin bile kaçının kedisi, köpeği, kuşu, komşusu, arkadaşı, dostu, osu, busu yok ki? Biz sonsuza dek yalnız yaşayabilecek varlıklar değiliz! Ve biz, mutlu etmeden mutlak mutluluğu tadabilecek varlıklar da değiliz. Elbette kimsesiz olup gülen, eğlenen insanlar da vardır. Yalnızlar mutsuzluktan ölüyor demiyorum amaaa hanginiz duvara bakıp ay ne kadar da mutluyum dersiniz ki?

Mutluluk gerçekten de elimizde! Eğer mutlu olmayı, bir başkasını mutlu etmek kadar istersek hepimiz çok daha güzel bir dünyada yaşamaya başlarız.

Tek bir tebessüm! Mutlu olmak için atılacak ilk adım. Sabah ofisinizden ya da sınıfınızdan içeri girerken, evinize döndüğünüzde, otobüse bindiğinizde, yolda yürürken birine çarptığınızda, bir kafeye hesap ödemek için kasaya gittiğinizde, sipariş verdiğinizde. Küçük, dudaklarınızın kenarına sıkıştıracağınız minicik bir tebessüm. İnanın ondan sonra her şey çok daha güzel olacak! Bunu senelerce gülmeyip şimdi acısını çıkarırcasına her şeye gülen biri söylüyor.
Gülün, Mutlu Edin, Mutlu Olun!
Ve asla her şeyin çok daha güzel olacağına dair umutlarınızı kaybetmeyin!
Yolun ortasından aldığınız bir taş, başını okşadığınız küçük bir çocuğun yüzünde oluşan tebessüm, yardım ettiğiniz Ayşe teyzenin, otobüste yer verdiğiniz Ali amcanın hayır duası, annenizin gülücükleriyle uğurlamaları, gelen yeni bir gün, bir yıl, bir ömür hep güzelliklerin habercisi. Biz geleceğin güzellikler getireceğine inanıp o yolda ilerlersek gelecek çok daha güzel olacaktır.

Bu da bir zamanlar “Don't worry about a thing, every little thing is gonna be alright"
*Wake up and Live!* diyerek paylaştığım bir fotoğrafımmış! Dursun buracıkta! :)

Not: Çok da biliyormuş gibi yazdığıma bakmayın. Kendimce zırvalıyorum işte! (:

Kocaman Sevgilerimle,


7 yorum:

  1. Ne güzel cümleler umarım yeni yıl gönlünüzden geçen güzellikleri getirsin.

    YanıtlaSil
  2. Toplumsal mesaj içeren güzel bir marry chrismas yazısı :)))

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: