2 Aralık 2019 Pazartesi

Okudum Bitti - ASİ YÜREK (Toz Diyarları 2) / MOIRA YOUNG ~~

Selamlar blogcanlarım!

Seriyi okumaya devam ediyorken ikinci kitabın yorumuyla tekrar karşınızdayım :)


Tanıtım:

"Okurlar aksiyon dolu bu üçlemenin sonuna gelmek için fazlasıyla sabırsızlanıyor olacak."
-Jennifer M. Brown-

"Yazarın sürükleyici anlatımı, okurları bu güzel ve tehlikeli arazinin daha da derinine çekeceğe benziyor."
-Publishers Weekly-

Saba arkadaşlarının da yardımıyla Tontonları yenişinin ve kaçırılan erkek kardeşi Lugh'un kurtuluşunun ardından dünyasının normale döneceğini düşünmektedir. Fakat zorlu bir düşman yükseliştedir ve Saba'nın başına bir ödül koymuştur. Çünkü genç kız sadece Lugh'u kurtarmakla kalmamış, aynı zamanda acımasız bir tiranı da alt etmiştir. Tabii her zaferin korkunç bir de bedeli vardır…

Bu süreçte Saba en çok Jack'e, onun ay ışığı gözlerine, hoyrat kalbine gereksinim duyar. Ancak Jack uzaklardadır. Üstelik Saba'nın Jack'e bir daha asla güvenmemesi gerektiğine dair haberler de genç kıza ulaşır. İhanete uğradığını düşünen Saba, hayatta kalmak ve gerçeği ortaya çıkarmak için yine var gücüyle mücadele etmek durumundadır. Toz Diyarları Serisi'nde macera Kan Kırmızı Yol'un ardından Asi Yürek'le devam ediyor. Saba ve arkadaşları yine heyecanın bir an olsun eksilmediği bir serüvenle okurların karşısına çıkıyor.

Sayfa Sayısı: 416
Baskı Yılı: 2016
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Yazar: Moira Young


Benim Yorumum: 

Öncelikle ilk kitapla ilgili yorumumda bahsettiğim eksiklikler bu kitapta baya baya giderilmiş. Çok güzel betimlemeler yapılıp anlatım geliştirilmiş. İnanılmaz büyük bir hızla ve severek okudum.
Elbette yine çok sevdiğim birkaç karakterin ölmesi içimi acıttı :(
-Spoiler gibi olabilir, belki birazcık-

Jack'ten hiç şüphelenmedim, şüphelenmeyeceğim! O her daim benim için esas oğlan ama DeMalo?! Seninle ilgili de aklımdan geçen şeylerin bir kısmı gerçek çıktı bakalım daha neler yapacaksın, neler olacak?
Saba? Ah Saba neler yaptın sen öyle! Bir an kulaklarını çekmek istedim ama gençliğine veriyoruz yaptığın hataları :)
Tommo ve Lugh, sizleri bir türlü içimin almıyor olmasının altından bir şey çıkacak mı çok merak ediyorum... Aslında şu ana kadar hep iyi oğlanlardınız ama işte bekliyorum bir hinlik çıkacakmış gibi hissediyorum...

Neyse efenim ben serinin üçüncü kitabını okumaya başlıyorum.
Sizlere de tavsiye ederim.

Puanım: 5/5




Yeniden görüşünceye dek kendinize çok ama çok iyi bakın.

Kocaman Sevgilerimle,

MyReal

5 yorum:

  1. Güzel yorum ve tanıtımınız için teşekkürler, okumadığım bir kitaptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Yakalı
      Selamlar
      Üzerinden uzun zaman geçmiş ama yine de yorumunuzu boş bırakmak istemedim.

      Sil
    2. Beyaz Yakalı
      Umarım okuyup keyif almışsınızdır.
      Selamlar

      Sil
  2. heeeey blog formda yine eskisi gibi bir dolu yeni arkadaş mvar işte, keyifli yanii, yeni arayüz var ama daha kullanmadım bakalım ama mecbur olunca kullancam tabiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone
      Üzerinden uzun zaman geçmiş ama yine de cevap vermek istedim.
      Ben o zamanlar yoktum tabi neler oldu bilmiyorum :)

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: