9 Mayıs 2024 Perşembe

İyi ki doğdum beenn :) ~~

Selamlar Blog dostum!

Gene uzun zamandır yokum.
Gerçekten hayat o kadar karmaşık ve hızlı ki kendimi hiçbir şeye yetişemiyormuş gibi hissediyorum. 

Evde, işte ve hatta yolda sürekli bir şeylerle uğraşıyorum.
Şöyle sadece beş dakika hiçbir ses, düşünce, insan vs. olmadan bir koltuğa uzanıp aval aval tavanı izlemek istiyorum! Çok komik dimi? :)
Napalım çalışan anne olunca böyle garip istekleri olabiliyor insanın.

Neyseee bu arada bendeniz birazcık daha yaşlandım veee 33 oldum. 

Buyurunuz kendisi 3 annesi 33 fotomuz :)



canım oğlum hiçbir şekilde pastamı üflememe izin vermese de en azından iş arkadaşlarım sağolsunlar o keyfi tattım :)

Bu da çekirdek ailemiz 🥰







Hayatımız hep kutlama tadında olsun. Gülücüklerimiz arşa ulaşsın. Sağlık, sevgi ve mutlulukla yaşayalım! 

Kocaman Sevgilerimle,

21 yorum:

  1. Cennet yasindasiniz cennet ehli 33 yaşında olacak buyuruyor peygamber efendimiz sav 🥰💐 nice sağlık ve iman dolu bir ömür dilerim iki cihan saadeti nasip olsun sevdiklerinizle beraber insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuzluk ve Ötesi
      Ah aminnn ne güzel dilekler. Çok çok teşekkür ederim. Cennetle müjdelenenler olup komşu oluruz inşallah *-*

      Sil
  2. Merhabalar.
    Doğum gününüz kutlu olsun. Sağlıklı, huzurlu ve mutlu nice yıllar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. Oğlunuz 3 yaşında, annesi 33. Ne güzel bir rastlantı. 3 uğurlu bir sayıdır derler.
    Sağlıkla. mutlulukla sevdiklerinizle birlikte nice yıllara.
    Yeni yaşınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule Abalı
      Biz bir de 3 kardeşiz :)
      Ben hep sevmişimdir 3 rakamını uğuruna da inanırım *-*
      Çok teşekkür ederim. Hep birlikte nice yıllara diyelim :)
      Sevgiler ~~

      Sil
  4. Doğum gününüz kutlu, yeni yaşınız ailenizle birlikte musmutlu olsun. <3

    YanıtlaSil
  5. 333 kere mutlu olun inşallah ailecek :)

    YanıtlaSil
  6. Sevdiklerinle nice yıllara, Allah mutluluğunuzu daim etsin. 😊🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu özkan
      Aminnn çok teşekkür ederim *-*

      Sil
  7. Doğum gününde çifte pasta, mutluluk diye buna derim ben :)) 30'lu yaşlar güzeldir, ailenizle birlikte nice mutlu yıllar diliyorum. 😊💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmgundemi
      Yani evdeki çok benim pastam gibi değildi o yüzden ikinci pasta çok iyi oldu :)
      Sevgiler ~~

      Sil
  8. Yeni yaşınız hayırlara vesile olsun...

    YanıtlaSil
  9. Ne güzelsiniz. Mutlu yıllar. Anneler günün kutlu olsun ayrıca🧿💐

    YanıtlaSil
  10. nice mutlu, sağlıklı ve huzurlu yıllar diliyorum:) iyi ki varsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren
      Çok teşekkür ederimmmm *-*

      Sil
  11. Ne güzel fotoğraflar <3
    Yeni yaşın kutlu olsun, ışıltılarla dolu huzurlu, mutlu ve bereketli yeni bir yaş diliyorum.
    Sevgiler, :)

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: