11 Eylül 2024 Çarşamba

7 EYLÜL İSTANBUL'DA BİR BLOGGER BULUŞMASI ~~

Selamlar Sevgili Blog Dostlarım! 

Başlıktan da anlayacağınız üzere İstanbul'da harikalı marikalı bir buluşma gerçekleşti! En son 2015 yılında Kahve Bahane diyerek buluşmuştuk blogtan dostlarla. İşte taa o zamanlardan -hatta daha da öncesinden- başlayıp hala devam eden dostlukların yanına yenileri de eklendi bu haftasonu :) 

Sevgili Sadece C. İzmir'deki buluşmayı paylaşınca ay keşke İstanbul'da da olsa ne kadar özlemişim diye içimden geçirmekle kalmadım, yorumlara da yazdım. Belli ki benimle aynı dilekte olanlar çokmuş ki geçtiğimiz hafta süper bir buluşma gerçekleştirdik. <3

Birbirinden değerli, hoş, zarif hanımlarla tanıştım. Herkesin enerjisi ve heyecanı, masaya ilk yaklaşırkenki o gel giti falan çok iyiydi :)



 Benim için gerçekten çok özel ve güzel bir gün oldu. Hani imkanım olsa saatlerce oturup sohbete devam edebilirimdi ama bildiğiniz üzere 3,5 yaşında bir oğlum var ve o gün de evdeydi. Yavaş yavaş beni özlediğini söylemeye başladığını duyunca anne yüreği dayanır mı hiç? Dayanamaz tabi. :)
15-15.30 gibi kalkmak durumunda kaldım. Sevgili Dilek de benimle birlikte kalktı. Sonra da diğer dostlar yavaş yavaş dağılmışlar anladığımda kadarıyla ama tabi koyu sohbete devam edenler de olmuş birkaç saat daha...

Sadece C. katılan tüm arkadaşların blog linklerini de ekleyerek  çok güzel bir yazı yazmış. Onu da buraya bırakıyorum. 

Yeniden görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın!

Kocaman Sevgilerimle,


4 yorum:

  1. Blog yazmaya başladığımda benim oğlanlar da 3 ve 6 yaşındaydılar , zaman nasıl hızlı geçiyor :)

    Tanıştığımıza sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir gündü, sizlerle tanışmak harikaydı. Yenilerine diyelim. Çok sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir buluşma olmuş. Bayağı kişi de toplanmış, hoş bir hatıra olmuştur. :))

    YanıtlaSil
  4. Haberim olmadı ama olsa da gelemezdim sanırım. Vallahi laf ola değil , hepiniz güzel ve iyi görünüyorsunuz. İyi bir şeyler yapılmış mutlu oldumm.😍

    Sevgiler

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: