7 Ocak 2016 Perşembe

Yumurtadan Çıkan Japonikler! ~~

Selamlar Millet!!!!
2016 yılının ilkkk paylaşımı ile karşınızdayım! (:

Efenim ben ve pek bi'çatlak kuzencim cuma günü bir anda hadi İzmir'e arkadaşlarımızın yanına gidelim deyip düştük yollara! Uçak biletlerimizi ayarladık 23:20'ye. Sonra da aşağıda gördüğünüz sevimli zat-ı muhteremler ile tanıştık veee hava alanına gitme vakti gelene kadar birlikte takıldık! (:

Vallaa olaylar nasıl gelişti, nereden buldun bunları derseniz inanın bu sefer ben bulmadım onlar buldu beni! (:
Nasıl mı?
Biz Sultan Ahmet'te arkadaşımın çalıştığı turizm acentasında otururken geldi bu arkidişler! Daha önce benim arkadaşımdan tur almışlar ve çok memnun kalmışlar o yüzden kendisine teşekkür etmek istemişler. Neysee o işin teferruatı. Tabi biz Türk gençliği bir yerde oturuyorsak çayımız olmazsa olmazımızdır bilirsiniz. E bu körpecikler de geldiler, eller yüzler donmuş bir vaziyette benim anne yüreğim dayanır mı? Dayanmaz! Sordum çay içmek ister misiniz diye. Aman bunlar da sormamı bekliyorlarmış bir çaydan muhabbet aldı başını gitti. Bir baktım instagramlar facebooklar uçuşuyor ortalarda. Eh keramet çayda! (:

Arkadaşın mesai saati dolunca çıkıp Starbucks'a gittik birer kahve alıp oturduk. Sonra elimizde kahveler gezindik meydanda.
Saçma sapan bir sürü videolar, fotoğraflar çektik. Esnaf amcaların tatlı laf atmalarına maruz kaldık ve çok eğlendik :)

İşte o anlardan video ve fotoğraflar! (:





Yıla sevindirikli bir yazı ile başladım. Eh temennimiz belli, tüm yıl musmutlu geçsin!
Yüzünüzden gülümsemeler eksik olmasın!
Kocaman Sevgilerimle,

7 yorum:

  1. Vay koreliler bitti şimdide japonlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhsuz Atmaca
      Bitmiyorlar vallaa :D Gelip gelip buluyorlar beni (:

      Sil
  2. Aslıminho san,
    Gerçekten de kuzenin pek bi çatlakmış :D
    Seninde yüzünden gülümseme eksik olmasın.. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali CALISKAN san (:
      Hhehehehee valaa öyle :D
      Çokk teşekkürler canım, hiç birimizinnnn (:

      Sil
  3. Video çoook tatlı tekrar tekrar izledim durdum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zuri
      ahahahaha çok sevdimmm :D Diğer videoları alabilseydim onlar daha eğlenceliydi aslında :D

      Sil
  4. bol muhabbetli, eğlenceli bir gün olmuş ne güzel MyReal.
    hele o video. :D ahaha, çok tatlısınız. cidden. ^^
    ve; güzel dileklerin karşılıksız kalmasın, seninden çehrenden mütebessim eksik olmasın. :3

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: