31 Temmuz 2024 Çarşamba

AĞAÇ EV SOHBETLERİ 258 ~~

 Selamlar Sevgili Blog Dostum! 

Bu hafta ben de Deeptone'a katıldım. :)

AĞAÇ EV SOHBETLERİ 258




Ağaç Ev Sohbetlerimiz beşinci yılını da bitiriyor. Altıncı yılına giriyoruz. Her hafta bir sohbet konusu buluyoruz ve o konuda yazıyoruz. Herkes yazabilir, herkes sohbet konusu bulabilir.

Bölgesel internet arızası nedeniyle 8 gün nete, bloga giremedim. Yeni çözdü sorunu Türksat. Laptopları kullanamadım hiç. Telden blog yorumlarını onayladım sadece. Telden bloga yazı yazmak, yorum yazmak keyifli olmuyor.

Haftanın konusu: "2024 Paris Olimpiyatlarını izliyor musunuz?"
 //deeptone'dan alıntıdır.



İzlemek istiyorum çok ama hepsini an be an izleyemiyorum ne yazık ki... 
Genelde sosyal medyadan takip ediyorum. Bizim başarılı çocukları gördükçe de gurur duyuyorum! 

Ahh hele kızlarımız nasıl aldılar intikamımızı *-* 2-0 'dan gelip 2-3 yenmek nedir be vicdansızlar öldük öldük dirildik (:




Mete Gazoz'u zaten hepimiz tanımıştık. O ve diğer iki gencimiz de ilk madalyayı aldılar. Gerçekten gurur duydum! 


Eskrimde de sevgili Nisanur çok iyi gidiyormuş. Onu izleme şansım olmadı ama instagramda denk geldim kısa videolara. 



Hepsi bizim çocuklarımız, bizim kanımız, bizim canımız. Umuyorum ki çok çok daha iyi yerlere gelir, çok daha büyük başarılar elde ederler. 

Olmadığımız dallar da var ne yazık ki... Gelecek yıllarda diğer dallarda da yarışacak gençlerimiz olur, inşallah. 

Dileyen herkesler yazsınlar efenimmm...

Yeniden görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın!

Not: Görseller Google Amcadan alıntıdır. ^^

Kocaman Sevgilerimle,


4 yorum:

  1. boksör kızımız var bi dee hatice :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünkü uzun atlama da çok güzeldi Deep izledin mi? *-*

      Sil
  2. Merhaba, sosyal medyaya giriliyorsa her türlü haberdar olunuyor gelişmelerden. Ben sadece, kardeşim açtığı için ve Mete'nin yarışına denk geldiğim için oturup okçuluk izledim televiziyondan. yüzmeye de denk gelmiştim izlerken yoruldum. Kaç tur dönüyorlar ya... Genç bir okçu kızımız da varmış o da umut doldurdu içimizi <3
    Kadın boksörlerimizin maçları trans boksörlerle maç iddiaları gölgesinde geçti.
    aaa Yusuf Dikeç!! Mükemmeldi ya ekmek almaya çıkmışken uğrayıp bi gümüş madalya alıvereyim şuradan der gibi haller edalar :D Tee Küba'dan bir arakadaş sürekli paylaşıyordu . Bütün japonya düşmüş adama, animesini istiyorlardı. Dünyanın her yerinden fanartları yapılıyordu falan ben de baya ilgilenince arkadaşlar her bulduklarını attılar falan. Müthişti ya bu senenin Olimpiyat yüzlerinden biri oldu. Şahane.
    İnternet sıkıntısı fenaymış, çekilecek gibi değil. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tefrika
      Yaa Yusuf Dikeç şampiyonları bile gölgede bıraktı gerçekten :)
      Ne yazık ki bu LGBT olayı ülkemizde çok abartıldığı için olimpiyatlara kadar sıçradı. Halbuki oradaki insanları sadece sporcu olarak değerlendirsek gerisine karışmasak ne iyi olacak ama nerede...

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: