8 Nisan 2016 Cuma

Okudum Bitti - MEVSİM / ZEYNEP IŞIKLAR ~~

Selamlar Millet!!

Vermiş olduğum sözü tutmuş olmanın haklı gururu ile işte geldim buradayım!!! (:

Evet efenim, bir önceki yazımda da bahsettiğim üzere Zeynep Işıklar'ın kitapları hakkındaki yorumlarıma devam ederken şimdi sıra Mevsim'de!

Her zaman olduğu gibi yineee tanıtım bülteni sizlerle;

DÖRT MEVSİMİ YAŞATAN İKİ AŞK HİKAYESİ.
Bahar kadar umutlu, yaz kadar tutkulu, güz gibi durağan, kış gibi fırtınalı.
Bir yanda aşklarını itiraf edemeyen Esra ve Kaan'ın, diğer tarafta geçmişin izleriyle savaşmış Mevsim ve Tolga'nın doludizgin aşkları...
Duygusallığı ve tutkusuyla… Bazen vazgeçmişliği, bazen umudu ile Aşk'ı şaha kaldıran sayfalar arasında kaybolmak için…
Her Mevsim Aşk'ı hissetmek için...
"Sadece onunla olmak, yanından bir an olsun ayrılmamak, suratı düştüğünde onu gülümsetebilmek, ağladığında ona sarılmak... Her zaman güçlü olmak zorunda kaldığı yorucu hayatında bir mola olmak... Bunların hepsi ve daha fazlası ne zaman oldu bilememek... Zamanla olan bir şey değildi aşk. Belki sevgi öyleydi ama aşk ilk görüşte ruhunu, beynini, kalbini sorgusuz vermekti… O'ydu. Geçmişim berbat olabilir, onu hak etmiyor olabilirim ama onu bırakamayacak kadar da bencilim."

Vee geldik MyReal'ın yorumuna;

Mevsim: Güçlü kızım! Bir o kadar naif, kırılgan... Aşka, sevgiye korkak...

Kaan: Mevsim'in abisi, Esra'nın çocukluktan beri tek aşkı. Ressam, tam bir aşk adamı ve mükemmel bir abi! -Aramızda kalsın ama hayallerimin erkeği de olur kendileri *-*

Esra: Mevsim'in tek dostu, canı, aşkını yüreğinde büyüten kocaman kalpli kızım!

Tolga: Seriyi en başından okuyan birçok okuyucu gibi ben de Tolga'ya Sen misin Eksik Parçam?'da vurulmuştum! Kendisi yakışıklı bir playboy :) Asıl mesleği mimarlık olsa da gönül çalma konusunda master yaptığı iddia edilmektedir! Benden söylemesi! (:

Bu kitapta iki farklı aşkı ve dört mevsimi okuyoruz...
Aşkını senelerce kalbinde saklayan Esra ve Kaan ile aşkın en sessiz ve masum filizlenişini okurken gördüğü andan itibaren onu elde etmek için elinden geleni yapan ve asla geri adım atmayan Tolga ve aşkı kabullenmekten, yeniden kaybetmekten korkan Mevsim ile aşkın hem tutkulu hem de korku dolu hallerini okuyor, yaşıyoruz...

Kitapta olaylar, her karakterin ağzından ayrı ayrı anlatılmış. Bence bu güzel bir şey çünkü ben karakter ağzından anlatımlarda hep diğer kişinin düşüncelerini merak eder, deli olurum :)
Eh tam tersi düşünenler de var elbette. Yani bazı okurlar hikayenin baştan sonra bir maksimum iki ana karakter tarafından anlatılmasını isteyebilir...
Gerçi bu kitapta yan karakter diye bir şey yok. Mevsim ve Tolga'nın aşkını merak ettiğimizden daha çok ya da az merak etmiyoruz Esra ve Kaan'ın aşkını...
Her iki çifti de ilişkilerini de doyasıya okuyoruz...
Açıkçası Mevsim ve Tolga'yı okumayı ne kadar çok sevmiş olsam da Kaan ve Esra çok başkaydı benim için. Kaan'ın bakışlarındaki, gözlerindeki, fırçasından tuvaline akan hislerindeki o hassasiyet, sevgi o kadar mükemmeldi ki onlar için bir kitap daha yazılsa hiç düşünmeden alırım...

Neyseee benim çenem düştü mü durmaz biliyorsunuz o yüzden kısa kesip sizleri alıntılar ile başbaşa bırakıyorum. Karar sizin efenim :)

Bu ilk baskının kapağı hani denk gelirseniz şaşırmayın diye eklemek istedim (:













Kitabı gerçekten çok sevdim, zaten yazarı ile çok farklı bir bağım var hepiniz biliyorsunuz ancak bazı eksiklerden dolayı -ki yazarın kendisi de bunların farkında ama ilk kitaplarda hep olur böyle şeyler, eskiler boşuna ilk elin günahı olmaz dememiş dimi ama?-  puanım 4 oldu bu defa...
Bir sonraki yazımda da serinin ilk kitabı, yani biricik aşkım Tamer'in yer aldığı, Sen misin Eksik Parçam? hakkındaki yorumumu paylaşacağım, inşallah :)

Yeniden görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın. Huzur ve mutluluk dolu bir hafta sonu dilerim, hepinize!

Kocaman Sevgilerimle,

MyReal

0 yorum:

Yorum Gönder

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: