2 Mayıs 2013 Perşembe

Mim 2- Hayallerimin Ülkesi Kore Hakkında

İlk izlediğiniz Kore dizisi/dizi hakkındaki yorumlarınız?
İzlediğim ilk Kore dizisi; hakkında blog da yazdığım Düşlerimin Prensi yani Goong'du. Zaten birçok Kore fanı Kore'yle sevgili Trt1 aracılığıyla ve bu dizi sayesinde tanışmıştır..

Aslında öncesinde de Kore-Asya dizileri ve filmleri izlerdim özellikle tarihi filmler ve diziler.. Çünkü çoookkk sevdiğim, ilk aşkım biricik babam tam bir Asya Tarihi aşığıdır. Yani bendeki Kore aşkı genlerden geliyor sanırım :P Kore'yle öyyyleee romantik komedilerle tanışmadım ağır tarihi filmlerle tanıştım.. Ama o zamanlar çocuktum ve o filmleri izlemek hiçte eğlenceli değildi o yüzden ilk dizim benim için Düşlerimin Prensi.. aahhh aahhh prensim de prensim diye gelecek bölümü beklerken heyecandan ölüyordum nerdeyse.. neyse bir cevabı ne kadar uzattım böyle :D

İlk oppanız-unniniz?
İlk oppamm mı?? Tabi ki de Lee Min Ho... Ta kii City Hunter'daki cadıyla aralarında aşk dedikoduları çıkana kadar da hep oydu.. Ama şimdi oppam yok gibi bi şey :D


İlk unniemm Yoon Eun Hye idi.. Ama şimdiler de Baek Ji Young unnie'ye bayılıyorum.. Sesi, güzelliği kibarlığı ile bir numara...
Şu Güzelliğe Baksanıza <3

Oyunculuğunu beğendiğiniz Koreli aktör ve aktrisler?
Kesinlikle Kim Nam Gil kadın oyunculardan da Ko Hyun Jung nam-ı diğer Mishil..
Bu nasıl bir oyunculuk, nasıl bir tatlılıktır bir insan rolüyle ancak bu kadar bütünleşir. Hem Kim Nam Gil hem de Ko Hyun Jung kesinlikle süperler...




OST'sini en beğendiğiniz dizi?
Tabiki de Baek Ji Young unniemin sesinden Secret Garden dizisinin ost'u That Woman.. Buradan dinleyebilirsiniz ^^

İlk izlediğiniz anime, ilk izlediğiniz Kore filmi?
Animemi?? ben anime izlemem ki :D bir pikachu'yu bilirdim ama o da yanlış hatırlamıyorsam Kore yapımı değil =))
Filmm?? ooo işte ona bayılırım.. ve yanlış hatırlamıyorsam ilk izlediğim film My Little Bride ya da Jenny and Juno olmalı..Çokkk eğlenceli filmlerdir ikisi de.. Gerçi o kadar çok ki valla hatırlayamadım ilkini :D ama sonuncusu My Pet'ti ne çok eğlendim izlerken :D
Bu karede Jenny&Juno adlı filmden mutlaka izleyin çok eğleneceksiniz =))  

En son izlediğiniz Kore dizisi?
Tabi ki de daha bir kaç gün önce hakkında blog yazdığım ve hala son bölümünü izlememekte ısrarlı olduğum "I am Sorry I Love You" adlı dizi.. Bu diziyi izlerken kalp krizi geçirecektim neredeyse verem oldum diyebilirim. Hiç izlemeyin yani yazık size.. Dram, Dram, Dram yani adamın yüzü hiç gülmedi bee ne çilesi varmış böyleee ://

İlk izlediğiniz tarihi dizi?
Çok fazla Tarihi dizi izledim aslında ama böyle baştan sona aklı başında bir şekilde izlediğim ilk dizi denizler imparatoruydu sanırım... Çok güzel bir dizidir. Hepinize tavsiye ederim. Özellikle erkeklere =)

 
Ne kadar süredir Kore dizisi izliyorsunuz bu süre zarfında kaç dizi devirdiniz? Aklınıza ilk gelen izlenmeli dediğiniz dizi?
Yaklaşık bi 7 senedir sürekli dizi izliyorum. O kadar çok izledim ki sayısını hatırlamama imkan yok :D İzlemediğim dizi yok gibi bir şey yaniiii :D
İlk izlenmelik dizi mi?? Hımmm... Öncelikle Romantik Komedi dalında: A Gentleman's Dignity ya da I Miss You. Tarihi Dizilerden: Denizlerin İmparatoru ...

Sıkıldığınız diziler?
Yarım bıraktığım bir kaç dizi var ama inanın şu an adlarını hiç ama hiç hatırlayamıyorum.. offf niye hatırlayamadım..

Aaa ama yarım bırakmamakta inat edip allem edip kallem edip bitirdiğim bir dizi var o da: Reply 1997.. Amannn ne saçma ne sıkıcı bir diziydi o öyleee...



Hangi dizi karakterine tekme tokat dalmak istediniz?
Tabi ki de Secret Garden'daki kaynana.. Cadı kadın torunları olduğu halde bile hala gelinini kabul etmemişti. Böyle bir inat olur mu arkadaş?

Sonunu beğendiğiniz ve beğenmediğiniz diziler?
A Gentleman's Dignity dizisinin sonu kesinlikle mükemmeldi bütün diziler böyle bitsin lütfen.. <3

Beğenmediğim mi? O kadar çok ki bir kere ilk göz ağrım olan Goong'un bile sonu çok saçmaydı. Sonra Boys Over Flowers var. Sonra I am sorry I love falan filan işteee ://

Dizi müzikleri hariç ilk dinlediğiniz şarkı?
Sanırım Jang Geun Suk'tan What Should I Do? İlk olmasa da uzun süre dinlediğim tek şarkıydı. Hala bile çok sık dinlerim.. Buradan dinleyebilirsiniz o güzel şarkıyı...

Sevmediğiniz unni ve oppalar?  
Ben herkesi severim kiiii =)

Korece -Japonca-Çince?
Üçünü de seçme şansım var mı acaba??? =)
Dil öğrenmeye başka insanlarla onların kendi dili ile konuşmaya bayılırım.. O yüzden açıkçası hepsini öğrenmek isterim. Ama önceliğim Japonca çünkü onu öğrendikten sonra diğer dilleri daha kolay öğrenebileceğimi düşünüyorum...

Yalnızca birkaç tane Kore sever blogger arkadaşım var o yüzden çok fazla kişiyi mimleyemicem..
Sevgili Bir Korecan'ın Günlüğü adlı blogunn sahibi Ruyam Tutku arkadaşımı mimliyorum ben deeee =)

  
Tepkiler:

21 yorum:

  1. heeeey bu benim için yararlı oldu.
    burdan yola çıkarım çinguuu.
    :)
    yorumunun yanıtında bikaç korecanı yazdımdı.
    bi de seymsomething var.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm çinguuu??
      ooo süpersin deep beni sürekli şaşırtıyorsunnn =)
      hemen bakıyorum cevap mail olarak gelmedi ya da gözümden kaçtı hemen bakıyorum.. (:

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. ee ne de olsa Kore..
      sağol canımm (:

      Sil
    2. Koreyle ılgılı hersey guzel demı =)
      Ama cıdden yazına cok katıldıgım noktalar vardı kendımı gordüm çinguyaaa =) haha HAKLISIN =)

      Sil
    3. aaa çok sevindim... benzer şeyleri hissetmek çok güzel bir duygu chinguya <3 (:

      Sil
  3. Karşında tam sıkı Güney Kore tarihi ile ilgilenen ve tarihi dizileri izlemiş, bitirmiş olan kişi var! :) Efsane prensinden tut, büyük kral Gwa'ya, Denizler imparatoruna, Rüzgarın krallığına kadar.. Önerilerimde olabilir zamanla sana, eğer izlemek istersin.

    Blogunu yeni keşfettim sevgili arkadaş, çok beğendim.
    Banada beklerim;
    http://kacikturuncu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldin.. tabi ki de gelirimm...

      ayrıcaaa bu bahsettiğin dizilerin hepsini izledim kiii...
      hatta daha fazlasını (:

      Sil
  4. Güzel bir blog. tavsiye ettiğiniz diziler için sağol ama ben şuan reply 1997 i izliyorum ve çok muhteşem bir diziiiiii ! :) :O Kötü yorumlarınızı kendinize saklayın .! :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız
      Reply 1997'i izleyenler yaaa aşık oluyor ya da benim gibi sevemiyor. Bir kaç kişi daha söyledi muhteşem bir dizi diye ama ne bileyim beni sıktı işte :)

      Sil
  5. mrb çok beğendim blogunuzu cvplar sayesinde dizi izliorum şahsen sonu kötü ve saçma dizileri izleyip vakit kaybetmek istemediğim için yorumlarından yola çıkarak izlicem teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız Merhaba
      Umarım hoşuna gider izlediklerin
      Sevgiler ^^

      Sil
  6. Yaa süper bir mim miş tam benlik, okurken keyif aldım, anılar canlandı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore Fenomeni
      Yaaa sen de yapsana o zamannnn!!! :))

      Sil
    2. Seni mi kırcam yaa yaparım, yarına söz, hazır olur :)

      Sil
    3. Kore Fenomeni
      Wuhhuuu keyifle okuyacağım ben de o zaman (:
      Bu arada kore fan sayfam var ilgini çekerse beklerim...
      https://www.facebook.com/koreasangel/

      Sil
    4. Yaptım canım mimi, beklerim ;)

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: