1 Aralık 2016 Perşembe

Okudum Bitti - EJDERİN AŞKI \ G.A. AIKEN ~~

Selamlar Millet!

Yine uzunnn süreli bir kaybolma durumları oldu ama sanırım artık yoğun süreci atlattım. (Umarım yani inşallah =))
Kitabımı yazdım, editörüme teslim ettim. Bu ay içerisinde kendisi ile çalışacağız ama bu sürecin daha az yoğun olacağını umut ediyorum! Eh hal böyle olunca da alıp okuyamadığım ve okuduğum ama yorumunu paylaşamadığım kitapları yazacağım, okuyacağım...

İlk tercihim Ejderin Aşkı oldu. 

Buyurunuz Öncelikle Tanıtım Bülteni;

İnsana dönüşebilen ejderhaların tutkulu aşk oyunlarıyla alev alacaksınız.

Kalbi bir ejderhaya, şehvetiyse kibirli bir şövalyeye aitti.
Bir gün bunların bir araya gelebileceğini kim hayal edebilirdi ki?
Despot ağabeyini öldürmenin peşindeki Kanlı Annwyl, kaderin onu sürüklediği olayların ortasında aşkı ve tutkuyu keşfediyor.

Kanlı Annwyl gibi bir lakaba sahip olmak, kadın bir savaşçı için de olsa, hiç kolay değildir. Erkekler ya korkuyla titrer ya da saygıyla selam verir. 

Ama arada sırada bir erkekle, Yok edici Feraghus'la konuşabildiği gibi konuşabilmeyi arzulamaktadır.

Fakat ne yazık ki Fearghus bir ejderhadır. Büyük, pullu ve ölümcül.

Fearghus'un onu savaş için eğitmek üzere ayarladığı sert, küstah şövalyeye karşı uyanan duygularından çok farklı bir şekilde, Annwyl onunla kendini güvende hisseder. Günlerini onu vahşi, kuvvetli bir arzuyla dolduran adamla dövüşerek, gecelerini ise bir köyü sadece nefesiyle yıkabilecek sihirli bir varlıkla geçirerek harcayan Annwyl, hayatın daha da garipleşemeyeceğinden emindir.

Ama yanılıyordur...


Veee sıra geldi benim yorumuma! :))
Hikayenin içerisinde gerçekten EJDER'ler olduğunu duyunca pek sevmeyeceğimi düşünmüştüm, zira bu tarz kitaplar beni pek sarmaz... Ama yorumlarına gerçekten çok güvendiğim iki arkadaşım o kadar ısrar ettiler ki ben de dayanamadım ve 5 kitabı da aldım! :D
Ejderin Aşkı'na kelimenin tam anlamıyla ba-yıl-dım! Fearghus beni kendine aşık etti ki bu gerçekten çok zordur... Simsiyah saçlı, dev şövalye ve ejder! Allah'ımmm ona aşık olmamak mümkün mü? :)

Kitap hakkında spoiler vermek istemiyorum ama içerisinde iki ayrı hikaye olduğunu belirtmek isterim. Açıkçası ben önceden bilmiyordum ve okurken kısa süreli bir şaşkınlık yaşadım :)
Demem o ki; Kitabın başlarında suratsız, ketum Fearghus ve Kanlı Annwyl'in hikayesini okurken bir yerden sonra Fearghus'un anne babasını okuyorsunuz... Her iki çiftin de hikayesi güzel olduğu, dişli kadınları okumayı da sevdiğim ve aklımdaki bazı soru işaretleri Fearghus'un anne babasının hikayesini okurken giderildiği için bence kötü olmamış bu durum. :)

Özellikle eğlenmelik bir şeyler okumak istiyorsanız bu seriye başlayabilirsin, zira çokça gülme unsuru içeren bölümler var. :)

Şimdi Ejderin Arzusu'nu okuyorum ve açıkça söylemeliyim ki bu seride en çok Ejderin Büyüsü'nü merakla bekliyorum! Ona başlayana kadar hızla okumaya devam!! :)

Kitaba Puanım:5/5



Not: Yeni fotoğraf çekmeye vaktim olmadı ne yazık ki o yüzden okuduğum zamanlarda instagramda paylaştığım fotoğrafları yüklemek zorunda kaldım, itiraf şeysi olsun bu da! :D

Yepyeni bir yazıda görüşüne dek kendinize çok ama çok iyi bakın!

Kocaman Sevgilerimle,


4 yorum:

  1. Heeey bi dk bi dk :D Kitap mı yazdın ? Süpersin yaa :)
    Ben çok mutlu oluyorum kitap yazan bloggerlar olunca çok özel olduklarını düşünüyorum. Sen de onlardan biri olacaksın desene :)

    YanıtlaSil
  2. Dördüncü Tekil Şahıs

    Ya nasıl güzel bir yorum bu böyle! Çok teşekkür ederim, çok sevindim böyle düşünmene... :)

    YanıtlaSil
  3. Blogumu yeni açtım beklerım:)

    YanıtlaSil
  4. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... https://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: