9 Mart 2018 Cuma

Aslı & Cuma(Murat) İsteme Söz Nişan Hepsi Bir Arada! ~~

Selamlar Millet!

Uzunn ama çokk uzun bir yazı ile karşınızdayım bu defa. Sıkılıp yarısında okumaktan vazgeçmek yok bak ona göre! :)
Instagram ve facebook hesaplarımı takip edenler bilirler, geçtiğimiz pazar günü erkek arkadaşımla nişanlandık. İlk saatler için biraz gergin olsak da inanılmaz eğlenceli ve güzel bir gün geçirdik.

Öncesinde daha çok kadınların merak ettikleri kısmı yani yüzük tepsisi, nişan masası ve hediyeliklerle ilgili hazırlıklarımı anlatacağım sonrasında tüm ayrıntıları.

Elbette ben de bu aşamalardan geçen tüm hemcinslerim gibi instagram ve pinterest üzerinden birçok araştırma yaptım, birçok hesaptan fiyat istedim vs vs. Yapılanlar her ne kadar hoşuma gitse de açıkçası istenilen fiyatlar bana gereksiz fazla geldi eh hal böyle olunca da iş başa düştü diyerek her şeyi kendim hazırlamaya karar verdim. Çok sevdiğim eski komşumuz, Esma Teyzecim de benim süper kahramanım oldu bu konuda :)
Gültepe'de önünden geçip gittiğimiz ama dönüşte neyse bir bakalım ya diyerek girdiğimiz bir mağazadan -adını ne yazık ki şu an hatırlayamıyorum- nişan tepsisi için kullanmak istediğim kütük tepsilerin ham -süslenmemiş- hallerini buldum. Aşağıdaki görselde gördüğünüz ürünleri aynı mağazadan çok cüzi bir fiyata aldım ve Esma Teyzeme gittim.


Tepsiyi hazırladık, çiçekler ve her şey bizzat Esma Teyzemin el emeğidir. Hazır çiçek kullanmaktansa hasır kumaşı keserek kendisi yaptı. Baş harflerimiz sıradan bir kartondan kesilip hasır iple sarıldıktan sonra yarım incilerle süslenerek oluşturuldu. Eh onları ben yaptım, en azından ip sarma işinde iyi olduğumu görmüş olduk! 😅 Kalp şeklindeki ve yuvarlak mumların da hepsini hasır ip ile sardım ki onlar da konseptimizle bütünlük sağlasınlar.
Tepsiyi süslemek için kullandığımız deniz taşları ve yine baş harflerimizi de işlediğim kalp şeklindeki isimliği tutturduğum deniz kabuğundan yapılmış o süs, bana biricik aşkımı veren Bodrum'dan yadigar... Anlayacağınız bu güzel tepsi tamamen bize ait, bize özel oldu... 😍




Sonraki gün annem, kayınvalidem ve erkek arkadaşımla birlikte Eminönü'nde gezdik tozduk. Çikolatalarımızı, çarşımızı, yüzük alma işlerimizi vs hallettik. Eh ben de o sırada kokulu taş tozu, esans, mıknatıs vs aldım. Aldığım ürünlerin hepsinden çok memnun kaldım. Çikolata tepsimiz ve masa üzerinde kullandığım nazar boncuğu süslerine kadar birçok şeyi Elit Çikolata'nın bitişiğindeki o küçük dükkandan aldım, özellikle genç kız arkadaşı çok sevdim. Tavsiye ederim, eğer önceden gittiğiniz bir yer yoksa oraya gidebilirsiniz. :)

Aşağıda gördüğünüz sepeti (bizim buradaki japon pazarı tarzında bir dükkandan 5 TL'ye aldığım sıradan bir sepetti) ve kokulu taşları yapmak yaklaşık 6 saatimizi aldı. Yaptığımız taşların bir kısmı fazlaca ağır geldiğinden ikişer mıknatıs kullanmak zorunda kaldık. O yüzden benden size tavsiye daha ince ve minik kalıplar kullanmanız yönünde olur. Kelebek ve gülde hiç sorun yaşamadık ama laleler ve çiçek bizi biraz zorladı. :D Son olarak üzerlerine akrilik boya ile fırça darbeleri uygulayarak derinlik kattık. Etiketleri photoshopta hazırladım ama çözünürlük konusunda sorun yaşayınca çıktı alma işlemini Ceylan'a devrettim. Vee işlem tamamlandı! 👊👊




Masamın son dokunuşları ve hazırlığı konusunda canım yeni komşum Gizem Solcan da ikinci kahramanım! ❤ Bize kendi evinin kapılarını açmakla kalmadı her konuda desteğini yüreğimin en derininde hissettirdi...

Bir de canım kardeşim ve minnak gelinimiz Hilal ve Fırat Yılmaz aşklarım! Minik kuzumuza (Nefes'imiz) rağmen Hilal'im her anımda bana destek oldu, fikirler verdi. Aşağıdaki fotoğrafta göreceğiniz aşk dolu pasta da onların sürpriziydi! 😻

İsteme sırasında bu pasta sayesinde çok güldük! Kardeşim Fırat pastayı almak için birkaç dakikalığına evin önüne çıktığı sırada isteme oldu bitti, eh tabi bunu duyan Fırat durur mu? Salona girip yahu bir pasta almaya gittim geldim, ablamı vermişsiniz olmaz kabul etmiyorum, tekrar isteyeceksiniz demesin mi? 😂😂 Tabi ki kimse kardeşimi kırmadı ve ben de oradayken bir kez daha isteme oldu. Tepsimi canım arkadaşım Ceylan tuttu. Yüzüklerimizi canım kardeşim taktı, kurdeleyi de abim kesti. Her ne kadar abim makas kesmiyor demek istemese de makas gerçekten kesmedi! Tabi bir kez daha herkesi aldı bir gülme. Buyurun video;

Aşağıdaki fotoğrafta kısmen gördüğünüz, aslında giymeyi düşündüğüm ancak annem ve diğer tüm yakın çevremin ı ıh olmaz bu gelin kıyafeti değil, çok sade yaa, diye eleştirdiği canım kırmızı elbisemi almak için Bayrampaşa'ya gittiğimizde bütün gün bizimle olan canım Saadet'im seni unuttum mu sandın? Asla! Kocaman teşekkürler bebişim. 😘


Teşekkür kısmına başladım madem devam edeyim! :) Bütün gece ve hatta gün benimle olan, saçımdan makyajıma, kıyafetime, servis edilecek kahvelere kadar her konuda destek olan canım arkadaşlarım Ceylan, Mici ve Meltem. Sisters! 💞



Çok sevdiğim yengelerim veee tabi ki de canım annem, kanım, var olma sebebim, bir tanem! Her şey için sonsuz teşekkürler. Destekleriniz ve varlığınız sayesinde unutulmaz bir gün geçirdim! Çok güldüm, çok eğlendim, hatta zaman zaman kahkahalar attım! Buyurunuz aşağıdaki fotoğraflar da kanıtımız olsun! 😅😅




Unutmadan elbisemi patırtı.com'dan aldım. İlk siparişim olduğu için inanılmaz gergin olsam da gerçekten elbiseyi çok beğendim. Ancak çok üzücü bir talihsizlik yaşadım. Elbisemin orijinal halinde kolları yoktu ve eteği topuklu ayakkabı giymeme rağmen inanılmaz uzun kalıyordu ben de kış zamanı elbiseyi o şekilde giymek istemediğim için terziye götürdüm, eteğini kısaltmasını ve kısa da olsa bir kol dikmesini istedim. Kolları tam olarak istediğim gibi yapmamakla birlikte eteğimin tülünü katletmiş bir şekilde bana geri veren terziye buradan da sevgilerimi gönderiyorum! Ama neyse ki bir şekilde hallettik ve elbisemi topuklu ayakkabı ile olmasa da babet ile içime siner bir şekilde giyebildim...

Veee gören herkesin çok beğendiğini söylediği, açıkçası benim de çok beğendiğim saçım, makyajım, ojelerim kısa bir süre önce tanıştığım Derya Ablamın eserleri 🙈❤




Unutulmaz bir gün oldu 4 Mart bizim için... Canım sevgilimin ve benim yanımızda olan ailelerimize sonsuz teşekkürler... Davet edemediklerimiz lütfen kırılmasın bize... İnşallah düğünde karşılıklı döktüreceğiz 💃💃

Bu minnak benim prensesim, Nefes'im -halasının bitanesi- ve annesi ❣ 


ANNE 💗





Canımıniçi, küçüğüm ❤



Tuzlu mu kahve? 😏😏 





Canım komşum 😘




Daha bir sürüüüü aile fotoğrafı var ama bazıları sosyal medyada yayınlanmasını istemedi bazıları için de ben diyorum ki bu kadar yeter yaa 😅😅

Hadi biraz da başbaşa olan fotoğraflara bakalım!
Salonun kapısını kapatıp aşağıdaki romantikli fotoğrafları çeken kuzenim ve Gizmo size bir kez daha çok teşekkür ederim! 🙏❤




Murat abi Aslı'nın saçından öpsün çokkk romantik olur derken bence bunu kastetmemişlerdi aşkım he ne dersin? 😅


Bu pozlar çekilirken ne kadar güldüğümü anlatamam :D


Nasıl güzel bir huzurdur seni böylesine sarmak, anlatılmaz, anlatılamaz...
💞💞💞
Yeniden görüşünceye dek aşkla kalın, mutlu kalın!

Kocaman Sevgilerimle,

27 yorum:

  1. Çok keyifli geçtiği fotoğraflardan belli. Allah tamamına erdirsin canım,tebrikler ;)

    YanıtlaSil
  2. el yapımı olması her şeyi çok daha özel bi hale getirmiş :) her şeyinizle çok güzelsiniz kuzum hep mutlu olun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Poşet Kitap
      Çokkk teşekkür ederim canım, darısı başına diyelim o zaman! (:

      Sil
    2. Bence de darısı başına. :)
      Mutlulukların en güzeli sizi bulsun. Her daim mutlu olun. Bir kez daha tebrik ederim. :)

      Sil
    3. Ruhsuz Atmaca
      Çokkk teşekkür ederim. Eh darısı elbet bir gün senin de başına, kaçışın yokk (:

      Sil
    4. O konulara girmeyelim. Ben artık çift olma konusunda trilyoner bulmazsam girmeyecem. :)

      Sil
    5. Ruhsuz Atmaca
      Biz ne dersek diyelim kaderin çizdiği ve hiç bilmeden ilerlediğimiz bir yol var. O yüzden görelim Mevlam neyler neylerse güzel eyler.
      (:

      Sil
    6. Ruhsuz'u çift yapma meselesini artık ben devraldım zengin, 180 bir katibeyle bu işi selamete erdireceğiz inşallah :D

      Sil
    7. Bi Poşet Kitap
      Ooo bence süper olur! :D

      Sil
  3. Tebrik ederim,Allah tamamına erdirsin :)))

    YanıtlaSil
  4. tebrik ederim canım mutluluklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve Kültürlü
      Çokkk teşekkür ederim! (:

      Sil
  5. oleeey her şey çok tatliş sen de fıstıksın damat da uymuş kikiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh darısı tümmm bekar bloggerların başına :)

      Sil
  6. bu lokum gibiii yazınıı koydum blogumaaa :)

    YanıtlaSil
  7. ay heycandan düğün yazmışım of yaaa ama olsun olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin blogta isteme söz yazıyor, sıkıntı yok! :)

      Sil
  8. Deep'in yazısı üzerine geldim. Tebrik ederim. Mutlulukar sizinle olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YILDIZ
      Hoş geldin! :))
      Çok teşekkür ederim (:

      Sil
  9. Güzelimmm benim instagram'da takip ettim yaşadığın mutluluğu, burada da detayları okumak ayrı zevk verdi. Yüzük tepsine bayıldım, inanılmaz orijinal bir fikir olmuş. Esma Teyze'nin emeklerine sağlık. Ayrıca çok ta marifetliymişsin, isimlik çok hoşuma gitti. Eminönü'ne bir giren kolay kolay çıkamaz. Ne güzel şeyler var değil mi? İnsan hangi birine bakacağını şaşırıyor. Kardeşin de haklıymış ama iyi yapmış tekrarlatmakla :))) Romantik pozlara da bayıldım,iyi ki kapılar var :))) Elbise için de üzülme buradan birşey belli olmuyor. Hepimizin çok özel anlarını unutulmaz kılan böyle vakalı anları oluyor bazen :) Senin ve Cuma kardeşimizin hakkında hayırlısını diliyorum. Allahım tamamına erdirip bir ömrü birlikte mutlu,mesut geçirmenizi nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşimle Her Telden
      Üzerinden yıllar geçmiş ama yorumları şimdi görüyorum...
      Çok teşekkür ederim!!

      Sil
  10. Süper :)

    Uzun yazılar da başka :)))

    Ben de beklerim bloguma, sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert
      Selamlar!
      Üzerinden uzun zaman geçmiş ama yine de yorumunuzu boş bırakmak istemedim.
      Mutlaka ziyaret edeceğim. :)

      Sil
  11. canım mutluluklar çok güzel görünüyorsunuz..elleirne sağlık aranjmanınıda çok beğendim.bende iki ay önce sözlendim böyle birşey hazırlamak istedim ama pek olmadı :)) o telaşla zaman bile bulamadım gerçekten. ufak söz nişan çikolataları hazırladım bir ona zaman yetti ama az hazırlamışımız kalanlarını dışardan almak zorunda kaldık..Evimize yakın ceviz ağacı diye bir yer var özellikle hem sepet hem söz nişan tepsisi ve çikolatası konusunda çok iyiler web sitesinide yeni gördüm tavsiye ederim https://cevizagaci.com/soz-nisan-cikolatalari

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: