27 Mart 2024 Çarşamba

AĞAÇ EV SOHBETLERİ 240 ~~

 Selamlar Sevgili Blog Dostlarım,

Deepsi yeni haftanın konusunu seçmiş :)

AĞAÇ EV SOHBETLERİ 240




Ağaç Ev Sohbetlerimiz devam ediyor. Her hafta bir sohbet konusu seçiyoruz ve o konuda yazıyoruz. Herkes yazabilir, herkes sohbet konusu bulabilir.Haftanın konusu:

"Sosyal medya influencer'ları, tüketim davranışlarımızı etkiliyor mu?"

//deeptone'dan alıntıdır.

Bu zatı muhteremleri takip etmiyorum dersem yalan olur ama tanıttıkları şeyleri alıyor muyum? Tabi ki de hayır! :)
Sonuçta her şeyi para için yaptıklarını biliyorken samimiyetlerine nasıl güvenip de önerdikleri şeyleri alabilirim ki? He n'oluyor yeni çıkan şeyleri takip etmiş oluyoruz. Eğer o şeye gerçekten ihtiyacımız varsa bunlar sayesinde tanımlanan indirim kuponlarını -gerçi bu konu da ayrı bir dert de ona girmeyeceğim şimdi- kullanabiliyoruz falan filan.

Bir de komik oluyorlar, eğleniyor insan. 

Ben mesela Kadir Ezildi'yi uzun zamandır takip ediyorum. Garip lehçeli konuşmaları, lokelleri falan eğlendiriyor beni. Buket Yıldırım da öyle. Eğlenceli bir kadın :)
Onun dışında takip edip sonra takipten çıktığım çok kişi oldu. En son Cem Özkök'tü sanırım. İlk etapta paylaşımları, düzeni, yaşamı çok hoşuma gitmişti ama biraz takipçisi artınca o da hemen yok benim ürünüm yok temiz ürünüm yok doğal ürünüm yok namaz kılarken video atmalar falan hemen benzedi diğerlerine. İnsanların sırf takipçi kasmak için özellikle dini ve milli değerleri kullanmaları beni çok sinir ediyor. O yüzden ona da hoşça kal dedim :)

Unutmadan bir de Dilan Polat efsanesi vardı. Aman beee neydi ne oldu değil mi? Onu da deprem zamanı yaptığı yardımları görüp takibe almıştım ama sonra baktım kadın cozuttukça cozutuyor hemen çıktım takipten. Zaten sonra olanları gördük işte. Silivri'nin yolları taştan...  

En başından söylediğim gibi samimiyetine güvenmediğim birinin söylediklerine niye inanayım ki? Hepsi samimiyetsiz, birbirinin aynısı tipler... 

Ben bir şey alacaksam etrafımda eşim dostum akrabam çok. Sorarım onlara: kullandınız mı? Nereden aldınız? Memnun musunuz? vs. diye ona göre alırım ne alacaksam. Sizlere de böyle yapmanızı tavsiye ederim :)

Hadi bakalım herkesler yazsın da okuyalım :)

Yeniden görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın!

Kocaman Sevgilerimle,


16 yorum:

  1. Çok doğru bu dedikleriniz. İlk başta iyi olsalar bile sonradan ortama ayak uydurup değişime başlıyorlar nedense. Hım hepsi için diyemem ama genel olarak paranın gücü diyorum buna. Takıp sayısı artırmak ve görünmek adına yapamayacakları şey kalmıyor. Ki buda bana hiç hoş görünmüyor. Zaman kaybı. Sevgiyle kalın. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peliş
      kesinlikle katılıyorum söylediklerinize. insanların para uğruna bu kadar alçalmaları da çok yazık ...

      Sil
  2. Ben haberlerden öğrendim çoğu influencerı :) Bir de instagram keşfetimde çıkıyor. Bu neymiş diye bakınca başka da çıkıyor. Böyle bir döngü. :) Ama çok takipçili herkes influencer mı olmuş oluyor, bunun kıstası ne onu tam anlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay
      Yaa sormayın özellik DP olayından sonra anam dedim neler neler olmuş da haberimiz yokmuş :)
      öyle oluyor sanırım, ben de emin değilim :)

      Sil
  3. Merhabalar.
    Bu platformlarla hiç işim olmaz. İnternet üzerinden araştırma yaparım, ürünleri ve fiyatlarını incelerim, ancak kolay kolay internet üzerinden alış veriş yapmam.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun
      Merhaba,
      İnternetten üzerinden bazen çok iyi fiyatlara alabiliyorsunuz ama aynı ürünü

      Sil
    2. Merhabalar.
      Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yiyor maalesef.
      Güvenilir internet mağazası bulmak zor. "Hepsi Burada" mağazasından sipariş ettiğim ve bana değişik marka gönderilen bisiklet lastiği ile ilgili şikayetim üzerine, lastiğin bedeli bana iade edildi ve yanlış gönderilen lastik de onlara ceza olarak bende kaldı. O gün bu gündür internetten kesinlikle ürün almam.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    3. Ra55
      Yaşadığınız olumsuz deneyime üzüldüm :(

      Sil
  4. social media platforms provide a highly engaging environment where influencers can interact directly with their audience, building trust and fostering a sense of community...

    this personal connection often amplifies the influence they have over their followers' consumption habits...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dear anies
      unfortunately i can't trust the influencers.
      but yes they are very influential on their followers habits...

      Sil
  5. gerçek üreten yok, tüketen çok... insanları da daha fazla tüketmeye ve doyumsuzlaştırmaya çalışıyorlar bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren
      kesinlikle haklısın. hep daha fazlasını daha iyisini ister olur her konuda ...

      Sil
  6. pikuu akrabalara soraluum :)

    YanıtlaSil
  7. Benim tüketim davranışımı etkilediklerini söyleyemem :))

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: