19 Mart 2024 Salı

İzledim Yorumladım : Business Proposal ~~

 Selamlar Sevgili Blog Dostlarım! 

Bir sürü bir sürü K-Drama izledim. Sırayla hepsini yazacağım inşallah:) 




Öncelikle tanıtım : 

Ha-ri arkadaşının yerine gittiği tanışma randevusunda karşısındakini korkutup kaçırmayı planlar. Ama adam onun patronu çıkıp ona evlilik teklif edince iş sarpa sarar. // #netflix 'ten alıntıdır.

Mini Dizi (12 Bölüm)
Kore Yapımı 
Romantik Komedi
Çıkış yılı: 2022
Başroldekiler:Ahn Hyo-seop,Kim Se-jeong,Kim Min-gue


Dizi gerçekten çok ama çok keyifliydi. 
Yukarıdaki tanıtımdan anlayacağız üzere esas kızımız arkadaşının isteği üzere görücü usulü bir buluşmaya gidiyor. Amacı saçmasapan şeyler yaparak adamı vazgeçirmek ama işler istediği gibi gitmiyor. Bir de buluştuğu kişi çalıştığı şirketin sahibi çıkınca işler daha da karışıyor! :)


Ha-ri karakteriyle Cha-Sung Hoon arasındaki ilişki o kadar tanıdık ve o kadar güzel ki... Sung'un kendi ailesinde bulamadığı sıcaklığı Ha-ri ve ailesinde bulması, birbirlerine olan güven ve destekleri gerçek hayatta bir dostunuzla nasılsanız öyle :)

Tae-moo'nun Ha-ri'yi ikna etmek için verdiği uğraş. Yaptığı jestler, taaa Amerikalardan geri dönüp hala bizim kızın peşinde koşması falan hem çok tatlı hem de tipik K-Drama işte! :)

Dizide benim favorim Young-Seo ! Napim yan karakter sevdam var demek ki :)

Cha Song-hoon'la onların ilişkisi daha tutkulu... 

Laf aramızda son dakikaya kadar Young-Seo ve Tae-mo kuzen falan bir şey çıkacak diye çok bekledim! (:



Eğlenmelik keyifli bir dizi. İzleyecek olanlara şimdiden keyifli seyirler! 
Not: Tipik K-Drama bir bölümde kısacık final yapıyor o biraz hayal kırıklığı yaratıyor ama alıştık. K-Dramalar hep böyle... :)

Yeniden görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın.
Not: Görseller Google amcadan alıntıdır.

Kocaman Sevgilerimle,

10 yorum:

  1. Bu aralar tatlı bir dizi izlemeye ihtiyacım var sanırım. Bu da ilgimi çekti, aklımda olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu özkan
      Eğlenceli bir şeylere gerçekten çok ihtiyacımız varrr :)

      Sil
  2. Komik bir diziye benziyor. :) Tanıtım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Hilmi TUFAN
      Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  3. izliycem tamam, rom kom en sevdiğim tür :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Siz de mi Kore ve Asya dizilerini seviyorsunuz? Türkiye'de gösterime sunulan ve aklımızla alay eden, tiyatro ve sinema sanatı ile hiçbir yakınlığı bulunmayan saçma sapan diziler yüzünden bırakın televizyonda dizi seyretmeyi, televizyonun yüzüne bile bakmıyorum.
    Siz de bu dizileri NETFLIX'ten izlediniz galiba. Dizi tanıtımları için emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun
      Ben evde TV açmıyorum. Sadece yemek yaparken ya da yoldayken Netflix'ten bir şeyler buldukça izliyorum. :)
      Genelde başka arkadaşların önerdikleri dizi/filmler oluyor.
      Selamlar ~~

      Sil
  5. Selam Kore’lileri hep sevmiştin biliyorum. 10 yıl öncede böyleydi. Şimdi dizler çok arttı ve çok seçenek var sen her birini anlatmışsın. Şu an True Beauty açık benim Tv de. :)
    Ben döndüm. Umarım bir daha gitmem :) şimdilik sizin hesaplarınıza yorum yapmakla ilgili ve yorumlarınızı yanıtlamakla ilgili teknik bir sorunum var en kısa zamanda onu hakkedeceğim umarım :) sonra gelirim sık sık okumaya.
    Sevgiler :)
    pehito

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pehito
      Bir insan bir yorumu gördüğüne bu kadar mı sevinir yaaa!!! *-*
      Çok çok sevindim seni gördüğüme.
      True Beauty'de ben de 3. bölümdeyim :)
      Sık sık görüşelimmmm
      Sevgiler ~~

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: