15 Ağustos 2024 Perşembe

İstanbul Blogger Buluşması / 7 Eylül - Kadıköy ~~

 Selamlar Sevgili Blog Dostlarım! 

İzmir'deki buluşmanın yazılarını hevesle olurken sevgili Ceren hızlıca İstanbul için de bir organizasyon yapmış. Detayları kendisinden alıntıladım. 

Çıkın çıkın gelin. Görüşmek üzere! ~~

Not: Deeeppp sen de duyuruyu paylaşabilir misin? (:


İstanbul Blogger Buluşması - 2. Duyuru

GÜNCELLEME

İstanbul buluşmamız 7 Eylül Cumartesi saat 12.30 -18.30 arası Kadıköy İskele’deki Balon Cafe’de olacaktır. Ben vapurla Bursa’dan geleceğim için 12.30’da orada olacağım, isteyen istediği saatte gelsin diyoruz :) 

Gece de yemekle sohbete devam etmek isteyenler elbette edebilirler, ben vapur saati nedeniyle 18’de ayrılmak zorundayım maalesef.. Sayı aşağı yukarı belli olduğunda rezervasyonu Ceren adına yaptıracağım, o nedenle gelecek olanlar lütfen bana ulaşsın sevgili dostlar! Ayyy çok heyecanlı! 

Bence çok keyifli bir buluşma olacak! 

💕🍀🧿

Burası Lacivert, Balon kafe değil :)) 
Yanlış anlaşılma olmasın :))

ESKİ POST:

Sıcağı sıcağına olmazsa olmuyor ;) Tamam ben bu işe baş koydum, İzmir’den aldığımız gazla bir de İstanbul buluşması yapalım mı sevgili dostlar?

Dönüş tarihlerim nedeniyle bana ancak 6-7-8 Eylül tarihlerinden biri uyacak; maalesef çok istediğim halde birkaç günönce tatile geçeceği için gelemeyecek dostlar  (Örn. Ekmekçi Kız’ım) var, keşke onlar da olabilseydi ama olduramadık bu sene :,( Ama yine de deneyelim, şeytanın bacağını bir kıralım, gerisi gelsin diyorum..

Eveeet kimler geliyor bakalım? :) 

Yorumlara lütfen hangi gün veya günlerin (6 cuma, 7 cts, 8 pazar) uyduğunu belirtin. Benim tercihim cumadan yana (mekanlar boş olur, ulaşım görece rahat olur diye) ama üç güne de okeyim. 

Buluşma mekanı ve saat tercihini şehir dışından gelecekleri de düşünerek öğlen 12 civarı Kadıköy’de diye öneriyorum. 3-4 saatlik bir zaman dilimi bizi ağırlayacak mekan önerisi olmazsa Beltaş’ı ortaya atabilirim.

Haydi haydi yazın :)


Yeniden görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın!


Kocaman Sevgilerimle,


2 yorum:

  1. Selamlar,

    Balon kafe iş yerimin dibi ama Cumartesi başka yerde olacağım. Harika bir yer seçmişsiniz, eminim çok eğlenip çok güzel sohbetleri paylaşacaksınız.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mai
      Ah yaa çok üzüldüm keşke tanışma şansımız olsaydı...

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: