13 Ağustos 2024 Salı

MyReal'dan ~~

Selamlar,


Bazen zorlamamak gerekiyor. Gitmek isteyeni göndermek... 

Bugün dostum dediğim bir insanı "gerçek" anlamda kaybetmenin hüznünü yaşıyorum, kalbim acıyor, boğazım düğümleniyor ve ona son kez hoşçakal derken gözlerimden yaşlar süzülüyor...
İstesem de engel olamıyorum ama yürekten inanıyorum ki bundan sonrası onun için de benim için de daha iyi olacak. 
Bazen bitmesi gerekiyor işte. Birbirini kırmadan güzel bir şekilde bitmesi gerekiyor ki güzel anılar olarak kalabilsin... 

Yaşarken acısı büyük gelse de gün gelip hatırlanmayacak bile biliyorum. Ne acılar yaşadık, neler gelip geçti bu da geçecek elbette ama bu ilk zamanlar zor gelecek işte... 


Bu da bu paylaşımın şarkısı olsun! 



Herkesin yolu açık, ömrü güzellikle dolu olsun! 

Sevgiler,
MyReal

8 yorum:

  1. Benzer şeyleri yakın zamanda ben de yaşadım, hem de iki ayrı dostum dediğim insanla. Evet bu da geçecek biliyorum ve zaman belki de böylesinin daha iyi olduğunu gösterecek bize... Ama işte dostluk için verilen emekler, paylaşılan onca şey... Hiç kolay xeğil gerçekten de... Yalnız değilsiniz... 🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde Yazar
      Ne yazık ki hem onca yıla onca emeğe üzülüyorsun hem de yeniden birini hayatına dahil etmeye korkuyorsun...

      Sil
  2. Bazen biz ne yaparsak yapalım karşımızdakiyle aynı frekansı tutturamıyoruz, dediğin gibi gitmek isteyene kal dememek en iyisi, hiç üzülme inan bu senin için daha hayırlıymış ki, öyle olmuş. Gitmek isteyen gitsin, seninle yola devam etmek isteyenlerle sen yoluna devam et. Mutluluklar senin olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben
      Çok teşekkür ederim. Umarım hepimiz gerçekten mutlu olduğum ilişkiler içerisinde yer alırız...

      Sil
  3. Merhabalar.
    Şükürler olsun, bilgisayarımda kullandığım yazılım nihayet yorum yazmama izin verdi. Henüz Linux tabanlı bu işletim sisteminin daha başındayım;bir taraftan öğreniyor, bir taraftan da uyguluyorum.

    "Gitmek mi zor, kalmak mı zor" diye de bir söylem hatırlamakla birlikte her zaman gitmenin kalmaktan zor olduğunu hissediyorum. Diğer türlü gitmek isteyene de, her zaman yol vermenin iyi olacağını sanıyorum. Ancak, gidenin mi yoksa kalanın mı daha çok canı acıyor diye bir sual ile karşılaşınca, buna cevap vermek çok zor. Çünkü gidenin de kalanın da canı acıyor. Lakin, en çok kimin canı yanıyor derseniz, buna cevap vermek de çok zor! Velhasıl-ı kelam, gitmek de kalmak da zordur.

    Cenab-ı Hakk cümlemizi gerçek dost ve iyilerle karşılaştırsın, iyilerle dost olmamızı ve iyilerle olan dostluklarımızı baki eylesin.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. insan hayatına girip çıkan çok oluyor işte :)

    YanıtlaSil
  5. Bazen giden bizde oluyoruz. Belki böylesi hayırlıdır. Hülya

    YanıtlaSil
  6. Kardeşimden bile yakın olduğum bir arkadaşım vardı. İplerimiz koptu kopacaktı ve bu da aramızda gerginlik yaratıyordu. Artık onunlayken kendimi rahat bile hissetmiyordum. Bir gün hepsinin birikimi çıktı. Bir anda arkadaşlığımız bitti. Hatta ilginçtir, ben bitirdim sanırım. O kadar rahatlamıştım ki anlatamam. Sizin durumunuzda nasıldı bilmiyorum ama biz birbirimizi pek de kırmadan bitirmiştik. Arkadaşlığımız bittiği için üzülmemiştim çünkü daha evvel bile olmalıydı aslında. Ama ağlamıştım. 'Yani ben şimdi onun gelecekteki çocuklarının teyzesi olamayacak mıyım' diye ahahahha :)

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: