12 Ağustos 2024 Pazartesi

İzledim, Yorumladım : Miss day and night ~~

 Selamlar Sevgili Blog Dostlarım! 

Öncelikle herkese çok ama çok güzel bir hafta dilerim. Umarım dileğimiz her şeyin gerçekleştiği efsane bir hafta yaşarız *-* 

Bugün sizlere tatlı mı tatlı mini bir K-Drama ile geldim. Instagramda çok fazla alıntıya denk geliyordum, en son Oh Yoon Joo da blogunda o kadar güzel yorumlamıştı ki ben de başladım. :)


Öncelikle Tanıtım: 

Miss Night and Day Konusu:

"Miss Night and Day", gündüzleri ve geceleri farklı iki hayat süren bir kadının hikayesini konu alıyor. 50 yaşındaki bir kadının vücudunda sıkışıp kalan genç bir kadın, ikili hayatının tadını çıkarmak için kendince bazı yöntemler bulur.

Miss Night and Day Oyuncuları: 

Lee Jung Eun dizide, güneş doğduğunda stajyer olarak işe gidip gelen Lee Mi Jin'in 50 yaşındaki stajyer kişiliği Im Soon'u canlandırıyor. Olgun görünümüne rağmen sahip olduğu MZ zihniyeti ona "çok yönlü stajyer" unvanını kazandırır. 

Jung Eun Ji dizide, gece olduktan sonra 20'li yaşlarında genç bir iş arayana dönüşen Im Soon'un orijinal kişiliği Lee Mi Jin rolünü üstleniyor. Çeşitli yarı zamanlı işler, kamu hizmeti sınavları ve sertifikalar aracılığıyla sekiz yılını iş bulmak için harcayan Lee Mi Jin, aniden bir gecede 30 yıl yaşlanır. Krizi fırsata dönüştürerek yeni görünümü ile iş arar.

Choi Jin Hyuk dizide, kendisini Im Soon ve Lee Mi Jin'e kapılmış halde bulan, narkotik soruşturma birimindeki savcı Gye Ji Woong rolünü üstleniyor. Çarpıcı görünümü ve mükemmel öz geçmişi sayesinde dikkat çekmektedir.


Diğer Oyuncular:

Baek Seo Hoo / Ko Won

Yoon Byung Hee / Ju Byeong Deok

Moon Ye Won / Tak Cheon Hui

Kim Kwang Shik / Cha Jae Seong

Kim Mi Ran / Woo Yeon

Choi Moo In / Seo Mal Tae

Kim Jae Rok / Geum Gwang Seok

Bae Hae Seon / Na Ok Hui

Choi Bum Ho / Ko Na Heun

Jung Jae Sung / Baek Cheol Gyu

Kim Ah Young / Do Ga Yeong

Jung Young Joo / Im Cheong

Jung Suk Yong / Lee Hak Chan

Ahn Sang Woo / Do Pyeon Gang 




Benim Yorumum: 

Dizi gerçekten çok keyifliydi. Ajumma inanılmaz efsane bir karakter olmuş :)
Üstelik farkındalık düzeyi de bence çok yüksekti. Uzun zamandır izlediğim en güzel K-Dramaydı hatta. Çünkü artık hemen hepsi yakışlıklı/güzel oyuncuları öne süren, neredeyse birebir aynı senaryoya sahip tek düze bir hale geldiler. -Bunu yıllardır K-Drama izleyen biri olarak söylüyorum.-

Dizideki oyuncular öyle waow düzeyde bir yakışıklılığa, güzelliğe sahip değillerdi ama kadro çok çok iyiydi! Duyguları o kadar güzel geçirdiler ki bazı sahnelerde gözlerim doldu-canım savcımla ağladık T.T-, bazı sahnelerde kahkahalar attım, bazı sahnelerde kendimi çaresiz hissettim... 



Ko won da çok tatlı bir karakterdi. Naif, sevgi dolu...


Hele Mi Jin'in arkadaşı herkesin sahip olmak isteyeceği en efsane dostlardan - izlerken çok şükür ki benim de böyle bir dostum var, ne şanslıyım dedim. Canım Mügemmm sana buradan da kalpler bebeğim <3- Umarım sizlerin de hayatlarında böyle dostlar vardır. 


Mi Jin'in annesi tam bir K-Drama anne karakteriydi, babası hele yaa yerim seni *-* 


Her şeyi başlatan tatlı pisiciğimiz, seni unutmak olur mu? :)

Dolandırılmalara doyamayan sevgili Müfettişimiz de çok renkli bir karakterdi :)

Hem keyif alıp hem de bazı şeyleri sorgulamanızı sağlayacak mini bir dizi, tavsiyedir! (:

İzleyecek olanlara şimdiden keyifli seyirler.

Not: Diziyi izledikten sonra kedilerden kaçmayın aman haa! :)


Yeniden görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın!


Not: Görseller Google Amcadan alıntıdır. guneykoresinemasi.com sitesinden alıntılar vardır. ^^

Kocaman Sevgilerimle,



5 yorum:

  1. Televizyonda ve bilgisayar ekranında çok nadir dizi ya da film izleyebilen bir arızalı olarak ilgimi çektiğini açık yüreklilikle itiraf edebilirim, başta yazı olmak üzere, koyulan görseller ürünü sattı bana ve aldım, lakin aynı oranda da dizi izleme konusunda arızalı olduğumu da beyan ettim:) Şimdilik nasip diyorum. Başarırsam kesinlikle bu yoruma bir ekleme yapacağım:))

    YanıtlaSil
  2. Teyze ve oyuncular çok sempatik görünüyor. Konusu hoş ve ilginç. Aklımda bulunsun. 😀

    YanıtlaSil
  3. İzledim, çok hoştu :) Kore yapımlarına biraz ara vermiştim, bu dizi ile yeniden başlamış oldum. :))

    YanıtlaSil
  4. tatlı dizi madem aldım listeye :)

    YanıtlaSil
  5. İlk kez K-Drama kelimesiyle ( cahilliğimi bağışlayın lütfen ) karşılaşıyorum. Acaba dramanın başka bir türü mü dedim, Google'a sordum, Kore Draması imiş. :)))
    Konusu itibariyle dizi severlere güzel bir seçenek gibi görünüyor. İzleyen gözlerinize ve anlatımınıza sağlık olsun. :)

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: