24 Mayıs 2013 Cuma

Güzel Havalarr ~~

Her ne kadar son iki gündür rüzgar adeta bizleri uçuruyor olsa da artık yaz geldi.
Güller, çicekler açtı her yer rengarenk börtü böcek dolu.. :)

Güneş ve bu rengarenk doğa insanı canlandırıyor ve yaşama sevincini artırıyor adeta..
Eee ben de bir fotoğraf delisi olaraktan yaza bayılıyorum tabi ki deee.. Bu rengarenk dünya beni benden alıyorr adeta...

Geçen hafta amcama giderken bir bahçenin önünden geçtim ve hemen telefona sarıldım.. Birbirinden güzel rengarenk çiçekler vardı bahçede.. -Sahibini kıskanmadım desem yalan olur yani ^^ - Sevgili köpekcik havlayıp beni korkutmasa bir sürü fotoğraf çekecektim ne güzel ama ben köpekten çok korkarımmm o yüzden hemen kaçtımmm :)

İşte Köpek Tarafından Isırılmadan Paçayı Kurtarma Endişesi İçerisinde Çekilmiş Rengarenk Bir Kaç Kare :)




Not: Telefon çekimi olduğu için ne yazık ki istediğim netlemeleri ve sonuçları elde etmiş değilim ama olsun yine de önemli olan hayatı renklendirmek ve bu güzellikleri hissedebilmek öyle değil mi :)

Bu yaz denen şey gerçekten güzel arkadaş.. Tamamen benim ruh halimi yansıtıyor... Cıvıl cıvıl rengarenk :)
Öyleee ben sonbaharım, kışım havasında gezinenlere taş atıyorum sanki şu an :))
Neyse lafı daha fazla uzatmayayımm.. Hadi şimdilik hoşçakalın ^^




14 yorum:

  1. seni seni :)

    tam bi manzara aşığı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hı hı çok severim fotoğraf çekmeyi :)

      Sil
  2. :)
    yine cıvıl cıvılsın ya.
    :)
    bi de ben işte o morumsu leylek mı ne o renge hastayım yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama bu süper! ben de çok severim o rengi :)

      Sil
  3. çiçekler ne güzel yaa.
    ahh gökten herkese bi profesyonel foto makinesi yağsa keşkeee :D
    yazı ben de seviyorum. ama eskiden yaz deyince aklıma ağustos aylarında yaptığımız yorucu 1 hafta süren temizlikler gelirdi. şükür ki bu sene annemin senelik izininden dolayı mayısın başında bitti yehhaa! :D yaz hiç bitmeseee :)) (ama ben bere takmayı çok severim ya. kışı sırf bereler için seviyorum xD :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahh o temizlikleri çok iyi bilirim zira bu aralar kendisiyle uğraşıyorummm :)
      Profesyonel makinemi yağsaa aahhh ahh keşke nerde o günlerrr :)
      (bere takmayı ben de severim renk renk model model:))

      Sil
  4. Ne güzel fotoğraflar onlar öyle, benim ruhum sonbahar diyordum kışın ama şimdi anladım ki sebebi havalarmış :)

    Gayet baharın cıvıltısı var içimde ve ben zor susturuyorum içimdeki kuşların cıvıltısını
    :)

    Niye susturmaya çalışıyorsam o da ayrı tabi :)
    Sevdim bloğunu ruhun gibi ışıl ışıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin tatlım.. ben de seni sevdim zatennnn (:
      aman hiç susmasın o tatlı kuşlar cıvıl cıvıl olsun ruhun ve hayatın her zaman.. bahar gibi rengarenk ve hayat dolu olsun :)

      Sil
    2. Ne güzel dilekler bunlar böyle :)

      Hepimizin ki dediğin gibi olsun
      :)

      Sil
    3. aahh amiiinnnn.. kocaman kocaman aminnnn :)

      Sil
  5. Fotoğraf çekmeyi de çekilmeyi de çok seven ayrıca bitkilere ve doğaya aşık biri olarak bu yayınını çok beğendiğimi belirterek başlamak isterim söze :) Bir gün bir minicik köpek beni kilometrelerce kovaladıktan sonra kendime bir köpek alıp bu korkuyu yendim, sana da tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım.. bu arada yazılarını okudukça ortak yönlerimizin çokluğu hayrete düşürüyor beni :)
      ayy bilmiyorum canım yaa arkadaşımın çok tatlı bir köpeği var o da dedi bir süre birlikte kalırsan geçer diye.. hatta o yüzden bir köpek aldık minicikti şimdi kocaman oldu ama elimde büyümesine rağmen ben ondan da korkuyorum yaa :(
      geçmiyor yani bu korku..

      Sil
  6. Güzel çekimler,
    Manuel de arkası fulu olayını da denemelisin
    :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknurcum Merhaba :)
      Bir sorun çıkmazsa inşaAllah bu ay bir makine alacağım kendime o zaman ilk iş denerim :)
      Teşekkürler
      Kocaman Kocaman Sevgiler
      :)

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: