15 Ocak 2016 Cuma

Okudum Bitti - LEO / MIA SHERIDAN ~~

Selamlar Millet! (:
Bir kitap yorumu ile daha karşınızdayım. Bu defa gerçekten aşık oldum ama önden bildireyim :)



Leo ah Leo! deyip önce tanıtım bültenini paylaşıyorum. -As usual-
Başka Dilde Aşk'ın yazarı Mia Sheridan'dan, kayıp aşklara ve yeni başlangıçlara dair yepyeni bir roman… Evie ve Leo, koruyucu aileleri vasıtasıyla tanışmışlar ve sıkı bir dostluk kurmuşlardı. Büyüdükçe, aralarındaki bu dostluk yerini daha yoğun bir duyguya, yani aşka bırakmış ve on sekiz yaşına girdiklerinde birlikte bir hayat kurmaya yemin etmişlerdi. Ergenlik çağındayken Leo birden evlat edinilip başka bir şehre taşınmış ancak Evie'ye bulduğu ilk fırsatta onunla iletişime geçeceğine dair söz vermişti. Ne var ki Evie ondan bir daha haber alamamıştı.

Sekiz yıl sonra Evie şansını döndürüp kendine bir hayat kurmuştu. Bir işi, arkadaşları vardı ve mutluydu. Ardından gizemli bir adam ortaya çıktı, onu Leo'nun gönderdiğini iddia ediyordu. Ve bu adamla aralarındaki elektrik inanılmazdı! Yine de, Evie bu ateşli yabancıya güvenebilir miydi? Ve bu yabancı, Leo'yla olan bağlantısı ve onun ortadan kayboluşu hakkında Evie'ye yalan söylüyor olabilir miydi?

"Bu hikâyenin her şeyi mükemmeldi! Beni ağlattı, güldürdü, kendimden geçirdi. Kısacası, bayıldım!"
-Aestas Book Blog-

Sonra diyorum ki bu kitabı kesinlikle okumalısınız arkadaşlar!
Evet, yazım dili, osu, busu çok da mükemmel değil amaaaa Allahım o nasıl güzel bir aşktır, o nasıl güzel sevmektir. En önemlisi o nasıl bir finaldir arkadaş! Eminim hepiniz ters köşe olacaksınız, eminim yaniii! Bir çoğunuz benim gibi ya acaba mı? Olabilir mi? Yok yahu nasıl olsun, yok yok başka bir şeydir diye gelgit denizinde yüzeceksiniz ama bu kitabı seveceksiniz. Sevgi dolu bir kitap çünkü!
Evie, yaşadığı onca kötü şeye rağmen öyle güzel bir kalbe sahip ki bazı yerleri okurken acaba ben de Evie gibi olabilir miydim dedirtiyor insana. Naif ve güzel kalbiyle insanların gönlüne öyle güzel giriyor ki hem de hayatının tüm karasına, karşısına çıkarttığı kötülüklerine rağmen...
Ya Leo ah Leo! diyorum bir kez daha...
Peki ya Leo'nun arkadaşı olduğunu iddia eden yabancı?
Tanrımmmm şuan klavyemden akmak için yalvarıyor kelimeler ama spoiler vermekten delicesine korkuyorum. O yüzden ne yazık ki devam edemeyeceğim :)
Ama bir kez daha söylüyorum, tatlı bir aşkı, acı bir geçmişi ve hayatı okumak istiyorsanız bu kitabı okumalısınız. Günlük hayatta ne yazık ki her an karşılaşabileceğimiz kötülükler birbir yüzümüze vurulurken sevginin, bağlılığın güzelliği de iliştiriliyor kalbimize...
Yazara böyle sade ve güzel bir şekilde bana bu kadar çok şeyi hissettirdiği için bir de blogumdan teşekkür etmiş olayım! Thanks Mia Sheridan! It was a really perfect story... :)



Şebeklikleri bir tarafa bırakıp puanıma gelecek olursak bu defa yine duygusal yönüm ön planda o yüzden 4/5!
Ah unutmadan! Bu hayatta cesur olmaya bakın! Karşınıza çıkan engellerin sizi yolunuzdan saptırmasına asla izin vermeyin. :)


Hepinize huzur, mutluluk ve kitaplarla dolu keyifli bir hafta sonu dilerim.
Kocaman Sevgilerimle,

3 yorum:

  1. Kitabın kapağı çok hoş duruyor :) Bunca övgüye hemen alıp okumak istedim :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. heeey baksanaaa mimin yaptım bi deee notunu daha şimdi gördüm yaa isteyebiliyin tabii kişisel bişiiii :)

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: