30 Mayıs 2024 Perşembe

MyReal'dan Notlar Diyelim ~~

 Selamlar Sevgili Blog Dostum!

Size biraz karışık bir yazıyla geldim. Aklım gibi, ruhum gibi karışık her şey doğal olarak (:

~~

Bu ara Netflixteki Adalet konulu dizilere taktım kafayı. Özellikle Special Victims beni mahvediyor! Kendi kendime izleme şunu kızım zaten psikolojin geberik sen de üstüne toprak atıyorsun, deyip duruyorum ama yine ilk fırsatta hop bir bakıyorum açmışım izliyorum... 

İzlerken de hep şunu düşünüyorum : Dünyanın neresinde olursanız olun insanların olduğu her yerde çirkinlik var, ne yazık !! 

Kore Yapımı, Amerikan Yapımı, Türk Yapımı bir sürü dizi/film izliyorum. Her ne kadar gerçeği yansıtmamaktadır diye bir cümleyle başlasalar da hepimiz aslında gerçeğin yalnızca bir kısmını izlediğimizi, gerçeğin kat kat daha korkunç olduğunu biliyoruz.

Kadın tecavüzcüleri, Pedofili, Ensest, o bu derken bir de şimdi ülkemizde tavuğa, köpeğe tecavüz eden iğrençleri görüyoruz haberlerde! 

Allah var bizim evde asla haber saatlerinde TV açılmıyor! Zaten TV de sadece oğlumun çizgi film saatinde açılıyor onun dışında öyle bir süs eşyası gibi duruyor salonda işte. 

Çünkü o ekrandan gözlerimize soktukları o iğrenç haberlere, yayınlara artık katlanamıyorum. Midem bulanıyor! 

Savaşlar hele! Diri diri yakılan masumlar? Ah Ah! Toprak kabul edecek mi insanoğlunu acaba? 

Videoları ve gündemi görmemek için Twitter'ı kapattım, TV açmıyorum!.. Bir tek instagramla, blog kaldı. Muhtemelen böyle giderse instagramı da kapatacağım. Çünkü gerçekten dayanamıyorum artık. 

He üç maymunu oynayınca hayat değişecek mi? Tabi ki de hayır ama belki en azından ruhumun daha fazla yara almasına engel olurum. Biliyorum bu doğru değil ama bir çocuğum var ve yaralı bir ruh, bozuk bir psikoloji ile ona faydalı olamam. Kendime bile olamam... 


Anlayacağın kafam karışık, canım acıyor bunca acımasızlık karşısında, hayatı her şeyi sorgular haldeyim, gülmeye ar ediyorum adeta! 

Rabbim hepimizi korusun! 


Yeniden görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın...

Kocaman Sevgilerimle,


10 yorum:

  1. Malesef insanlar bizim görmeye dayanamadığımız şeyleri yaşıyor. Bir yanda da tvde, internette sapkınlık, aile değerlerini, evliliği hiçe sayan boş yapımlar gittikçe çoğalıyor. İnsanlar çoktan insanlıktan çıktı. Bunlara prim verip destekleyen ve izleyende de suç tabii.
    Bu yüzyıl çok iğrenç gerçekten. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu özkan
      ne yazık ki söylediğin her şeye katılıyorum... küçücük çocuk programlarında bile saçma sapan sahnelere denk geliyorum bazen şok oluyorum...

      Sil
  2. Tv'den de çok haber izlerdim ama artık sadece sosyal medyadan bakıyorum sağlığım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay
      Ben de öyleyim. Gerçekten artık haber izlemek akıl ve ruh sağlığımız için hiç iyi değil

      Sil
  3. Galiba Allah korumuyor. Yani bizim biz, bebekleri, çocukları, masum insanları, iyi insanları, kimseye zararı olmayan insanları, kedileri, köpişleri korusun diye dua ediyoruz ama duyan bir tanrı yok gibi....:( bu düşünce de insanı mutsuz ediyor keşke şöyle sevgi pıtırcığı bir yaratıcı olsaydı kim kötülük yapacak anında yani kötülüğü yapamadan ona mani olsaydı. (Sonradan cezalandırmasının bir anlamı yok benim için)
    O yüzden bu dünyanın Dexter gibi (o da dizi karakteri) cezalandırıcılara ihtiyacı var.
    Ya da bari tüm dünya bir simülasyon filan olsa, en azından tüm acılar aslında yaşanmıyormuş zihnimizde yaşatıyormuşuz derdik belki öyledir (umarım)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben
      Ah son cümlenin gerçek olmasını çok çok isterim...
      Bir dönem kardeşim de senin geçtiğin bu dönemdeydi. Madem Tanrı var o zaman niye korumuyor o çocukları o masumları hayvanları diye...
      Cevaplaması çok zor bir soru. Suçu işlemeden önce suçlayacağın hiç kimse bu o suçu işleyeceğini kabul etmez ki. Tamam düşündüm ama ben yapmayacaktım ki sen hiç mi kötü bir şey düşünmüyorsun deyip kendini savunacaktır...

      Sil
  4. haberlerden uzak dur yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. İmanın şartlarındandır gayba iman görmeden inandık bizler cenneti cehennemi burada ki imtihanları elbet bir mükafatı ve cezası olacak o nedenle Gazzeli bir kadının mesajı beni çok etkilemişti. Biz heran Allah'ın mucizelerini burada görüyoruz yaşıyoruz ve şükrediyordu.. Orada cennete açılan nice kapılar var biz göremiyoruz bu da Allah'ın merhametidir. Yıllardır insanların üzerinde silah denemeleri ilaç denemeleri yapılıyordu biz sadece yedi sekiz aylık zulumden haberimiz var o coğrafya devamlı kanayan bir yara.. Arap iktidarları elbette acı bedeller ödeyecekler.. Ben boykota devam ediyorum ve netfilx açmıyorum bile onu da boykot ediyorum elhamdulillah.. Herkes imtihanda kendi ailelerinden haberi olmayanlar evlatlarına fuhuşa kaptıranlar memleketimin içi kan ağlıyor fuhuş katliam çok dua edilmesi ve denetimlerin artması lazım herkes üzerine düşeni yapması lazım şikayet anlamında bile olsa bilemiyorum yakında benim şikayetlerimden belediye rahatsız olacak.. İnşaat bile olsa yanlışsa hemen şikayet ediyorum ama herkes sessiz herşey güzel olacak umuduyla yaşıyor.. Neden Hz. Ömer gece gündüz uyumadı ortalığı düzelticem diyerek en çok ibadet ehlinin canına okudu.... yani sözü uzattım galiba kusura bakmayın olur mu hakkınızı helal edin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuzluk ve Ötesi
      Asla uzatmadınız. Size sonuna kadar katılıyorum. Zaten insanlar "bana dokunmayan yılan bin yaşasın" düşüncesinden kurtulup da yanlışları şikayet etmediği sürece ne yazık ki hiçbir şey düzelmez. Ben de sizin gibiyim açıkçası otobüs şoförü olsun yolda yanlış sollama yapan olsun, caddenin ortasındaki çukur olsun, sokağın ortasındaki çöp yığını olsun, çocuk parkında öpüşen sevişen alkol alanlar olsun görünce şikayet ediyorum. İsteyen beni kötü bilsin ya da rahatsız etsin umurumda değil. Herkes kurallara uymak zorunda. Kimsenin kimseye zarar vermeye hakkı yok. Eğer veriyorsa sonuçlarına da katlanacak o zaman...
      Sevgiler ~~

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: