21 Haziran 2024 Cuma

MyReal'dan Notlar ~~

 Selamlar Sevgili Blog Dostum! 


Öncelikle herkesin geçmiş bayramını tebrik etmek isterim. Umarım Rabbim çok çok çok daha güzel bayramlar görmeyi nasip eder. 


Bu bayram benim için oldukça zor ve yorucu geçti. Hayatımızda ilk defa kurbanımızı tek başımıza kestik. O sebeple ben de eşim de çok zorlandık. Ailenin kesmesi senin onlara destek olman ayrı, tüm sorumluluğun sende olması apayrıymış. Bizzat yaşayarak gördük. İlk gün akşama doğru kesilen kurbanımızın bölünmesi paylaştırılması falan derken 9 gibi çıkabildik alandan. Yakında olan bazı tanıdıklara, eski komşulara kurbanlarımızı dağıtıp eve döndük.
Ben şimdi bu kurbanlarla n'apacağım diye düşünüp anneciğimi anıp ağlarken Allah bin kere razı olsun canım komşum yetişti imdadıma. Açıkçası ben etten anlamam, neresi kıyma yapılır, neresi nasıl doğranır, insanlara neresi pay edilir... Komşumla birlikte kalan akrabalarımızı ve komşularımızı hesaplayarak tek tek herkesin payını ayırıp poşetledik. Alper Murat köfteyi çok sevdiği için komşu ablanın yardımıyla kendimiz için kıymalık ayırdık ayrı bir kaba koyduk. Uyuduğum zaman saat gecenin ikisi falandı... (Hayatımın rekoru :))


İkinci gün eşim ne yazık ki izinli olmadığı için işe gitti. Ben de kalktım kara kara düşünüyorum bunca eti nasıl taşıyacağım Alper Murat'la bu sıcakta oradan oraya nasıl gidip geleceğim... Derken bu sefer de canım kayınım yetişti imdadıma. Kendisi de karşıya gidiyormuş sağolsun bizi de götürdü. Çok şükür ki kurbanımızı herkese temiz bir şekilde teslim ettik. Rabbim umarım hayırlarımızı kabul eder...


Kardeşim, kuzenlerim, arkadaşlar falan hep birlikte babamda buluşup bayramlaştık. Birer kahve içtik, sonra herkes başka başka kapılara koştu. Bayramın en güzel yanı da bu olsa gerek *-* 

O kadar yorgundum ki biran evvel eve gidip dinlenmek istiyordum ama Alpişim vapura binmeyi çok istediği için dayımın eşinin peşine takıldık ve tramvayla Eyüp'e geçtik. Vapurun kalkmasına 20 dkk falan vardı neyse bekleriz deyip geçtik sıraya bir de ne göreyim vapurumuz 15 dkk rotar yapacakmış. Yalan yok vapurun rotarına hayatımda ilk defa denk geldim :)



Sonra tabi benim afacan tüm gün koşturmanın verdiği yorgunlukla kucağımda uyuyakaldı :)



Eyüp'ten Üsküdar, Üsküdar'dan Kadıköy, Kadıköy'den ev derken saat gene 9 olmuştu. Eşim annesinde olduğu için biz de oraya gittik. Sağolsun kayınvalidem bizim için yemek hazırlamıştı. Hemen sofrayı kurup yemeğimizi yedik, çayımızı içtik...

3. gün köfteler için soğan, maydanoz falan alayım deyip markete gittik. İncecik ve sapsarı olmuş maydanozları 20 TLye görünce bir sinir olmadım değil.  Ekonomik anlamda daha ne kadar kötüye gideceğiz hiç bilmiyorum... Allah gerçekten yardımcımız olsun. 

Velhasıl üçüncü gün de Alperin peşinde koşmakla ve köftelerle uğraşmakla geçti. 



4. gün komşu abla hadi gel kahvaltıya Botanik Bahçeye gidelim bize değişiklik olur çocuklar da oynarlar dediği için oraya gittik ama benim canım oğluşum orada da beni peşinden koşturmaya devam ettiği için yorgunluktan bitmiş bir halde döndüm eve :)




Biz 9 gün tatil yapan şanslı kesimden olmadığımız için de 2 gündür ofisteyiz. Eh birilerinin çalışması lazım dimi? :) 

Bunlar da karma fotolar olsun :)









Önümüzdeki hafta kalple ilgili küçük bir operasyonum olacak o yüzden 3-4 gün hastanede olacağım. Açıkçası biraz korkuyorum. Sürekli Alpişim bensiz nasıl duracak, üzülecek mi?, diye düşünüyorum... 

Bana dua edin, lütfen. 


Yeniden görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın!

Kocaman Sevgilerimle,

8 yorum:

  1. Zorlukları değil elbette ama anlatım o kadar sıcaktı ki yüzümde bir tebessümle okudum. Elbette fotoğrafların sıcaklığı da gözümden kaçmadı. E bayram geçti gitti ama önümüzde de bir hayat var, o nedenle yüzlerinizdeki gülücüklerin asla solmamasını dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraneros
      Yüzümüzdeki tebessümler hiç eksik olmasın ☺️

      Sil
  2. Öncelikle çok geçmiş olsun. Umarım bir an evvel kolaylıkla sağlığınıza kavuşur, ailenizin yanına dönersiniz. Alper'e de koca bir maşallah <3
    Sorumluluk bize ait olsa da yanımızda bize yardımcı olabilecek kişilerin olması çok kıymetli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay

      Çok teşekkür ederim. Amin inşallah 🙏
      Kesinlikle ben zaten yapı olarak da yalnızlığı seven biri değilim 🫣

      Sil
  3. Merhabalar.
    Kurban bayramınızı tebrik ederim. Tek başınıza kestiğiniz, ancak sizi yorduğu anlaşılan kurbanınızı Cenab-ı Hakk kabul ve karin eylesin.
    Bayram tatili boyunca yaşadığınız anları birer fotoğraf karesi ile arşivlemenin, ileride özlemle hatırlamak ve anıları tazelemek adına çok güzel bir uğraş olduğunu söyleyebilirim. Ben de çok fotoğraf çekerim. Daha nice güzel bayramlara erişmenizi dilemekle birlikte sizlere sağlık, sıhhat ve afiyetler dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ra55
      Ziyaretiniz için teşekkür ederim umarım sağlığınız yerindedir 🙏
      Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim inşallah 🙏
      Senelerdir bazen ara versem de blogumu asla kapatmamış olmamınen önemli sebebidir anılarımızın burada saklanıyor olması … 🧡

      Sil
  4. Allah kabul etsin, güzel bir ibadeti yerine getirmiş oldunuz. Tek başına uğraşmak zordur doğal olarak. Fotoğraflar da çok güzel, Maşallah hepinize. Ve geçmiş olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu özkan
      Çok teşekkür ederim. İnşallah <3

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: