9 Temmuz 2024 Salı

BLOGLARI CANLANDIRMA PROJESİ 6 : Anne Oğul Gezmelerimiz II ~~

Selamlar Sevgili Blog Dostum!

Blogları Canlandırma Projesi etkinliğimiz devam ediyor. Her ay bir tema veya birkaç tema belirliyoruz bu tema veya temalarda okuyoruz, izliyoruz, dinliyoruz, her ay sonunda veya gelecek ayın ilk haftasında yazıyoruz.

Haziran ayı temalarımız korku, polisiye, gezi çocuk idi. Polisiye ve çocuk temalarını seçtim. Bir İsveç polisiye dizisi ve bir yerli çocuk romanı seçtim. İkisi de iyiydi. //  deeptone'dan alıntıdır. 

Ben de geziyi seçtim tabi ki bir de çocuk kategorisini polisiye falan benlik şeyler değiller. :)

Oğlumla gitmeyi çok çok sevdiğimiz Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi'ni paylaşacağım. 

Öncelikle Web sitesinden birkaç alıntı yapayım.

NGBB, Pazartesi günleri hariç, resmi tatiller dahil bütün yıl boyunca açıktır. Ancak yönetimin gerekli gördüğü durumlarda bahçe ziyarete kapatılabilir.

NGBB, Pazartesi günleri bakım ve onarım çalışmaları sebebiyle ziyarete kapalıdır.

Bahçemize giriş ücretsizdir!

Bahçe içerisinde yiyecek, içecek, fidan ve tohum satışı yapılmamaktadır.

Bahçemizin iki adet ziyaretçi girişi bulunmaktadır;

Ataşehir Girişi | Ümraniye Girişi

Otoyol üzerinde bulunan Merkez Ada Kapısı'ndan ziyaretçi alınmamaktadır. Lütfen ısrarcı olmayınız.

Ziyaret Saatlerimiz:

Kasım, Aralık, Ocak ve Şubat aylarında

09.30 - 17.00 (Bahçeye son giriş 16.00)

Mart, Eylül ve Ekim aylarında

09.30 - 18.00 (Bahçeye son giriş 17.00)

Nisan, Mayıs, Haziran, Temmuz ve Ağustos aylarında

09.30 - 19.00 (Bahçeye son giriş 18.00)


Şimdi de gelelim bizim eğlenceli paylaşımlarımıza *-*

Bu harika bahçeyle ilgili yıllar önce de bir paylaşım yapmıştım. O zaman üniversiteden arkadaşlarımla gitmiştim ama son 3 yıldır biriciğimle gidiyoruz. *-*

Bazen ikimiz başbaşa, bazen komşularla, bazen kuzenlerle... Hepsinde de gerçekten çok keyif alıyoruz. 


Bu kum alanları gerçekten çok seviyorum. Keşke bütün parklara koysalar :)





Tırmanmak bizim işimiz :)












Öpüp sevmeden duramayanlar el kaldırsın *-* 





Fotoğraflara, videolara baktıkça içim gidiyor... Güzel oğlum nasıl da büyüyor!

Rabbim tüm yavrularımızı korusun, onlara güzelliklerle dolu, huzurlu ve mutlu ömürler nasip etsin. 

Tüm annelere de en büyük önerim : Geçirebildiğiniz kadar çok zaman geçirin yavrularınızla. Ev işi yemek, misafir, o bu şu hepsi sonra da yapılabilir ama evlatla geçirilecek zaman ne yazık ki geçip gidince geri gelmiyor. Her anımızı dolu dolu geçirebilmek en büyük dileğim... 


Film için de tercihim SİHİRLİ EJDER

Tanıtım: 


İşçi sınıfı bir ailenin üyesi olan Din, büyük hayalleri olan bir üniversite öğrencisidir. Bir gün Din'in yolu dilekleri gerçeğe dönüştürebilen bir ejderha olan Long ile kesişir. İkisi birlikte Din'in uzun süredir kayıp olan çocukluk arkadaşı Lina'yı bulmak için macera dolu bir yolculuğa çıkar. Şangay'ın sokaklarında heyecan dolu bir maceraya atılan ikili, bu süreçte hayatın bilmecelerini çözmeye çalışır.

 Oyuncular: Constance Wu, Jimmy O. Yang, Jimmy Wong, John Cho, Natasha Liu Bordizzo

 Yönetmen: Chris Appelhans

 Yapım Yılı: 2021

 Ülke: ABD, Çin       Alıntıdır. 


Benim Yorumum :

Açıkçası ben filmi keyifli buldum. Benzer filmler izlemedim mi? Tabi ki de izledim ama yine de her seferinde keyif veriyor bu tarz filmler. Ama Alper bir yerden sonra sıkıldı ve oyuncaklarıyla oynamaya gitti :) 
Yaşından ve ekran karşısında çok fazla zaman geçirmeye alışkın olmadığından diye düşünüyorum. 

Özellikle ilkokul çağındaki çocuklar severek izleyeceklerdir. 

Herkese şimdiden keyifli seyirler! 


~~
Önceki paylaşımıma çok güzel yorumlar gelmiş herkese çok teşekkür ederim. 

Hastane süreci çok şükür güzel geçti. Şimdi çok daha iyiyim, inşallah Rabbim bir daha hastanelere düşürmesin. Sağlığımızın kıymetini bilelim.

Yeniden görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın!

Kocaman Sevgilerimle,


30 yorum:

  1. İyi olmanıza sevindim. Oğlunuzla güzel bir gün geçirmişsiniz, niceleri olsun. Maşallah ona, size <3

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir yermiş. Çocuklar da bayağı eğlenmiş, Maşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu Özkan
      Kesinlikle çok güzel
      İstanbulda yaşayan herkes gitmeli bence de
      Aslında tavuskuşu ördek bir sürü hayvan bitki de var ama aceleyle yazınca o kadar detaya giremedim

      Sil
  3. ah en güzel keyifli şirin yazı buyduuuu :)

    YanıtlaSil
  4. Dualarımız tüm çocuklarımız için ablacım sizede biricik oğlunuzla sağlıklı huzurlu bir ömür nasip etsin rabbim inşallah😌🤲

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hümeyra Özkan
      Çok çok çok amin. Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Bişey değil birbirimizi takip etmek ziyaret etmek görevimizdir 😌

      Sil
    3. Hümeyra Özkan
      Teşekkürler :)

      Sil
  5. İlerleyen yaşlarda çocuklar ne giydiklerinden ziyade nasıl vakit geçirdiklerini hatırlayacaklar. Güzel bir anı olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix
      Kesinlikle katılıyorum size.
      Hep güzel anılarımız olsun inşallah :)

      Sil
  6. Oğlunuzla güzel bir gün geçirmişsiniz, tekrarı nasip olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi
      Amin çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Çok güzel bir anı :) Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok keyifli bir yazı. Animasyona bakacağım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur
      Şimdiden keyifli seyirler o halde :)

      Sil
  9. "Kuşlar gibi tırmanabilirim" Çok tatlı maşallah:) Gerçekten de keşfe çıkmak için iyi bir mekan seçimi olmuş. Sizin geçirdiğiniz keyifli vakitler bizim de keyiflenmemizi sağladı. Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sude
      Güzel yorumunuzun için ben çok teşekkür ederim :)
      Sevgiler ~~

      Sil
  10. Oğlunuzla keyifli zamanlar geçirmişsiniz. Birlikte nice güzel anılarınız olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı
      Çokk teşekkür ederim. Hepimizin çok çok güzel anıları olsun :)

      Sil
  11. çocukların doğayla iç içe olmasını bende önemsiyorum, güzel gözüküyor her şey:)
    filmi listeme aldım teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren
      Kesinlikle çok güzel bir yer (:

      Sil
  12. Maşallah çirkin oğlunuzla birlikte keyif alarak büyüdüğünüz nice gezileriniz olur umarım. Film tavsiyenizi yeğenlerimle değerlendireceğim mutlaka

    YanıtlaSil
  13. Ay ne güzel bir gün geçmiş maşallah. Bu parka hala daha gidemedim. Sakuralarıyla meşhur, ama bu üzden da sakura zamanı gidip kalabalıktan hiçbir şey anlamamak da mümkün ama fırsat olsa her türlü giderim. Gene de siz müdavim olduğunuzdan sorayım, ne zamanlar boş olur?
    Koi balıklarını geçiyorum havuzda su kaplumbağası bile varmış 🌸
    Birkaç ay evvel 5 yaşındaki kuzenimle Üsküdar çocuk köyüne gittik. Böyle eğlenceli bir gün geçirdik biz de o yüzden yazıyı okuyup vedeoları falan izleyince o güne ışınlandım, ne güzel ne güzel. İyi eğlenceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tefrika
      Yazın haftasonları çok dolu oluyor çünkü piknik alanı da olduğu için ağaçların altında serin serin oturuyor insanlar.
      Sakura zamanı da öyle ekstrem bile kalabalık olmuyor aslında.
      Alan çok geniş ve gezilecek yerler de çok olduğu için öyle tıkış tıkış bir durumla hiç karşı karşıya kalmadım. O sebeple dilediğin zaman gidebilirsin.
      Kuzenini çok öpüyorum :*

      Sil
  14. Ne güzel düşünüyorsunuz. Sizin gibi anneleri tebrik etmek isterim. Bazı anne ve babalar çocuklarının kıymetini bilmiyor. Hep çocuklarından daha önemli işleri varmış gibi davranıyorlar.
    Ben de ihmallerle büyümüş bir çocuğum. Evet büyüdüm ama bu yaşımda hâlâ duygusal olarak acılar çekmekteyim. Bunu hiçbir zaman üzerimizden atamayacağız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred
      Hepimiz insanız ve ne yazık ki eksiklerimiz çok fazla hiçbirimiz yüzde yüz iyi anne babalar olamıyoruz ama mühim olman elinden gelenin en iyisini yapmak için uğraşmak bence.
      Keşke elimden gelse de sarabilsem tüm yaralarınızı...
      Sevgiler <3

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: