6 Şubat 2024 Salı

6 Şubat Depremi ~~

 Selamlar Sevgili Blog Dostum,

Ne yazacağımı bilemesem de anmadan geçmek istedim... O kara günü, hiç doğmayan güneşi unutmak mümkün değil. Üzerinden koskoca 1 yıl geçmesine rağmen ne yazık ki ne geride kalanların yaralarını sarabildik, ne gereken önlemleri aldık, ne ölülere sahip çıkabildik ne de dirilere! 


Rabbim korusun, Marmara Bölgesinde de büyük bir deprem beklendiği söyleniyor. Kaçabilen herkes yavaş yavaş kaçıp gidiyor buralardan ama ya kaçamayanlar? Kaçamayacak olanlar? Yıkık dökük, önünden bir kamyon geçtiğinde bile sallanan o evlerde yaşayanlar? 

40-50 yıllık, temelinin ne olduğu belli olmayan Allaha emanet evlerde yaşamak zorunda olup da buradan kaçamayanlar? 


Peki ya burada da Hatay'da, Malatya'da, Maraş'ta olduğu gibi milyonluk rezidanslarda yaşayıp yine de göçük altında kalanlar olur mu? 

Zira yalnızca fakir çaresiz insanlar değil, ne olduğu belirsiz, oradan buradan biten söz de müteahhitlere kanan onlarca insan da hayatını kaybetmedi mi? Dünyası kararmadı mı bu depremde? 


Sahi bu yapıları onayan kaç kişi ceza aldı? Hiç mi? Şaşırdık mı? Neyse sustum!
Şimdi bunun sırası değil diyenler çıkar ne de olsa. Her şeyi siyasete vuruyorsunuz ölülerden bile prim yapıyorsunuz, deprem oldu kim bilebilirdi Allah'ın kaderi böyleymiş, tabi siz inançsız olduğunuz için kaderi kazayı bilmezsiniz... 

Daha neler neler dimi? 

Neyse gerçekten susayım yoksa istemedik çok şey dökülecek dilimden.

Rabbim yitip gidenlerin mekanlarını cennet eylesin. Bu dünyada yaşayamadıkları tüm güzellikleri orada yaşamayı nasip etsin. 


Geride kalanlara ise sabır versin, dayanma gücü versin, yaşama hevesi sevinci versin. Tabii ne kadar mümkünse...


Şuraya da kıymetli dostum Meltem'in deprem için yazdığı türküyü bırakıyorum. Bugün böyle içimiz de dışımız da kapkara ...


Yeniden görüşünceye denk kendinize çok çok iyi bakın. 

Rabbim hepimizi korusun.

Kocaman Sevgilerimle,


MyReal

2 yorum:

  1. evet haklısın. deprem zamanı birkaç ay çok kötüydük yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone
      Ben hala iyi değilim gerçekten özellikle geceleri ufacık bir seste uyanıyorum korkuyorum aklıma her türlü kötü senaryo geliyor 😥

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: