16 Şubat 2024 Cuma

Sitem ~~

 Selamlar sevgili blog dostum!


Şu an o kadar sinirliyim ki doğru kelimeleri seçebilmek adına kendi kendimi telkin edip duruyorum.


Önceki yazımı okuduysanız istifa ettiğimi biliyorsunuz.

Ayrıldığım firma en azından ay sonuna kadar kalmamı rica etmiş olsa da yeni bir yerle anlaştığım için kalamayacağımı söyleyip ihbar sürem dolunca ayrıldım. 


Pazartesi günü yeni yere başlamayı beklerken bir anda mesaj atıp şu an için başka bir arkadaşla anlaştıklarını o yüzden çalışmaya başlayamayacağımızı yazmışlar!

Tabi hemen aradım kendilerini -Zira kendileri lafa gelince çalışanlara çok değer verdiklerini söylemişlerdi ama beni aramaya bile zahmet etmemişler! Evet maşallah insana baya değer veriyorlarmış !-

Yaptıklarının çok yanlış olduğunu onlar yüzünden işsiz kalacağımı söyledim ve bana ama siz zaten bizimle görüşmeye geldiğinizde istifa etmiştiniz zaten ayrılacaktınız dediler. Şaka gibi ama gerçek! 

A a iyi ki söyledin ya yoksa ben bilmiyordum istifa ettiğimi ! Yahu ben istifa ettim de benim her gün iş görüşmesine gitme hakkım vardı, firmam ayrılmamı istemiyordu. Ben 10-15 gün önce sizinle anlaşmış olmasam ay sonuna kadar -yani bir ay- istediğim zaman iş görüşmesine gidip kendime göre bir yer bulur hiç boşta kalmadan yeni işime başlayacaktım.

Hani güya sizinle de öyle olacaktı ya?!  

Gerçekten artık insanları anlayamıyorum.

Bu alelade bir şekilde kul hakkına girmektir. Bunu nasıl -profesyonel hayat- adı altında normalleştirebilir bir insan? 

İstifa ettiğim firmam sırf vazgeçmem için son görüşmemizde bana gideceğim yerden daha iyi bir maaş sundu ve ben verdiğim bir söz olduğunu para İçin verdiğim sözden dönemeyeceğimi söyledim. 

-Profesyonel hayat- diyerek üç kuruş için verdiğim sözden dönmediğim için bu yaşadığım bana reva mı? 

Gerçekten bunu mu hakettim?

Ben mi çok safım? İnsanlar mı çok kötü? 

Gerçekten artık hiçkimseyi anlayamıyorum. İnsanlar neden böyle oldular? 

Neden kimse kimseye değer vermiyor? 

Neden insanlıktan çıktılar ?


Sonumuz hayrolsun !


Sevgilerimle,

MyReal

10 yorum:

  1. Çok fazla kendinizi yıpratmayın. Bazen olumsuzluklarla karşılaştığımız durumlar "İyi ki olmamış" dedirtebilir bize.
    Çıkarlar dünyasında serbest piyasa ekonomisi ne yazık "insan" faktörünü göz ardı edebiliyor.
    Her şey gönlünüzce olsun dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule Abalı
      Yani aslına bakarsanız olmadığına üzülmüyorum. Zaten bu karakterde bir yerle başlasam bile mutlu olamazdım. Ben sadece yok yere işsiz kalmış olduğuma üzüldüm. Çünkü kendileri ile anlaştığım için gelen onca iş görüşmesi davetini reddettim ve mevcut işimden de ayrıldım normalde ay sonuna kadar devam edebilirdim ve bu süreci işsiz kalmadan sonlandırabilirdim.
      Kendimi kandırılmış aptal yerine konmuş gibi hissediyorum…

      Sil
  2. Üzücü bir durum gerçekten. Zaten en profesyonel olduğunu iddia edenler en acımasız kişiler oluyor. Her şeyden önce insanlık gelir, yaptıkları çok adice. İnsanlara katlsnamadığım ve başkaları gibi olmadığım için kimse beni de işe almıyor. Yıllardır işsizim. Normalleşmiş artık kendini çok büyük gösterenin, ağzı iyi laf yapanın daha iyi personel olacağına inanıyor herkes.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu Özkan
      Gerçekten piyasa o kadar leş ki imkanım olsa ben de çalışmam…
      Yani başkası ile anlaşmış olmaları sorun değil ama biz10-15 gün önce anlaştık ben iş yerimdeki ihbar süremi doldurdum bu süreçte birçok kez konuştuk en son ayrılmadan önce bile haber verdim son günüm diye o zaman bile bizim aklımızda başka bir eleman daha var belki onunla devam ederiz demiş olsalardı ben mevcut işimde çalışmaya da iş görüşmelerine gitmeye dr devam edebilecektim
      Yapacak bir şey yok ne diyeyim ki. Kimsenin ahı kimseye kalmaz …

      Sil
  3. Kendim yaşamış gibi istemsiz bozdum ağzımı okurken :s Buna sadece sitem başlığı koymanız bile sizin gereğinden fazla iyi niyetli olduğunuzun kanıtı. Gerçekten son bir yılda yaşadıklarım benim insanların kötülüğünün, umursamazlığının, sorumsuzluğunun, vizdansızlığının asla bir sınırı boyutu olmadığını gösterdi.
    Bir söz vardır, " el elin eşeğini türkü çağırarak arar" diye ona dönmüş bu da.. Emin olun o karma denilen şey kesinlikle var..
    Çok geçmiş olsun. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı Ruh
      Karmaya inanıyorum ve benim yüz üstü bırakıldığım gibi o kişilerin de bir gün yüz üstü bırakılacaklarına eminim.
      Her şeyin fazlası zarar diye boşuna denmemiş. Benim iyi niyetim de öyle işte … Ne yazık ki dünya git gide daha kötü bir hal alıyor. İnsanlar insanlıklarını unutuyorlar …

      Sil
  4. İnsanlar gerçekten bencil ve kötü. Size de geçmiş olsun demekten başka elimizden bir şey gelmiyor malesef... Umarım içinize sinen, güzel bir işi tez zamanda bulursunuz. Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay
      Çok teşekkür ederim. Allah hepimizi iki yüzlü yalancı insanlardan korusun.

      Sil
  5. boşveer üzme canını sana iş mi yoook :)

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: