8 Şubat 2024 Perşembe

AĞAÇ EV SOHBETLERİ 233 ~~

 Selamlar Sevgili Blog Dostu-ları-m!

Son iki haftadır hayatım biraz karışık, o yüzden ne sizin yazılarınızı tam olarak okuyabildim ne de kendim yazabildim. En azından minicik de olsa bir şeyler yazayım, canım blogum onu terkettiğimi düşünmesin dedim. Deepsiciğimin seçtiği konuyu ele alıyoruz bu hafta. 



Ağaç Ev Sohbetlerimiz devam ediyor. Her hafta sohbet konusu buluyor ve yazıyoruz. Herkes sohbet konusu bulabilir, herkes düşüncelerini yazabilir.

Haftanın konusu:

"Alışveriş merkezlerine alışverişe mi gidiyoruz, zaman geçirmeye mi?" //deeptone'dan alıntıdır. 


AVM'ye 10 kere gidiyorsam bunun en fazla 2 keresi alışveriş için oluyor. 
Biz ya çocuk oyun alanları için ya da yemek için gidiyoruz. :) 
Vee haftasonları asla gitmiyoruz. İşten çıkınca eğer o gün canımız dışarıda yemek istiyorsa seçeneklerin çok olması sebebiyle tercih ediyoruz. 


Arada bir D&R'da falan da geziyorum ama asla alışveriş yapmıyorum. Çünkü gerçekten kitap fiyatları online satışlara kıyasla inanılmaz yüksek kalıyor. -eh işte online'nın bir iki avantajından biri de bu zaten:)-


Onun dışında boş boş zaman geçirmek için AVM'ye gitmek hiç bana göre değil. Eğer vaktim varsa neden kendimi dört duvar arasına sıkıştırayım ki? Sahile inerim, vapura biner bir karşıya gider gerisin geri dönerim. Denizin, martıların, elimdeki sıcak çayın tadını çıkarırım... 


Dileyen herkesler yazabilir. 


Yeniden görüşünceye dek kendinize çok ama çok iyi bakın.


Kocaman Sevgilerimle,


MyReal

6 yorum:

  1. eveey haklısın oyun parkı ve yemek için mantıklııı :)

    YanıtlaSil
  2. Evet hem her şey pahalı, hem kalabalık. Ama birileriyle bir şeyler yemek içmek için gidebiliyorum ben de. Bazen giysi alışverişi yaptığım da oluyor tabi. Ama kitaplar hep online. Gerçi uzun zamandır kütüphaneden okuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay

      Ya bizim mahalleye de kütüphane açılmış geçenlerde farkettim ben de ilk fırsatta gitmeyi düşünüyorum. Gerçekten kitap fiyatları artık baş döndürüyor 🥲

      Sil
  3. Kısa ve öz, aynı zamanda güzel bulduğum cevaplar. Haklısınız ufak çocuğu olanlar için uygun oluyor. Biz de eskiden Ankara'ya gittiğimizde Atakule'ye uğrardık her seferinde. Özellikle son paragrafınıza bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros tyrha

      Ya çok teşekkür ederim ☺️

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: