29 Ocak 2024 Pazartesi

BLOGLARI CANLANDIRMA PROJESİ 1 ~~

 Selamlar Sevgili Blog Dostlarım!

Bu ay ben de BCP'ye katıldım.

Ocak ayının temaları komedi/mizah/müzik. Kitap, dergi, webtoon, manga, film, dizi, şov, anime, her türlü katılabiliyoruz. Okuyarak, izleyerek, dinleyerek.

Bu yıl, temaları her ay ayrı ayrı seçeceğiz. Şubat ayı henüz belli değil ama yakında belli olur. //deeptone'dan alıntı.


Ben öncelikle bir filmi yazmaya karar verdim. Hem deee çocuk filmi, çünkü neden olmasın? :)
Zaten müzik falan beni aşardı :)

Yellow Bird / Maceracı Kuş


Konusu:
Öksüz, yuvasını hiç terketmemiş, sakar bir kuş olan kahramanımız Gus, gerçek bir ailenin özlemiyle yanıp tutuşmaktadır. İçinde bulunduğu sürü Afrika'ya göç hazırlığı içindeyken sürünün lideri Darius sakatlanır. Birbirinden ilginç olaylar zinciri sonunda sürünün liderliğini üstlenmek Gus'a kalır. Gus için bu yolculuk sadece kendini kanıtlamak için değil, kendini keşfedip gerçek kimliğini bulabilmek adına harika bir fırsat olacaktır.


Filmi ben de oğlum ve arkadaşlarıyla birlikte büyük bir keyif alarak izledim. Demir kuşlar olayının aslını öğrenince de hem şaşırdım hem de çok eğlendim. :)
Dipçe: Sakarlar da başarabilir! :)


Dizi olarak da Kore dizisi olan The Master's Sun 'ı seçtim. 

Yanii buna Fantastik diyenler de oluyor ama komikli fantastik o zaman :)


Konusu
:
Dizi, hayaletleri göreme yeteneğine sahip Kong-Sil’in (Kong Hyo-Jin) etrafında dönmektedir.
Kong-Sil geçirdiği bir kaza sonrasında uzun süre komada kalır ve uyandığında hayaletleri görmeye başlar. Her yerde ve birden bire karşısına çıkan hayaletler yüzünden normal bir hayat yaşayamayan Kong-Sil bir gün karşılaştığı Joong-Won (So Ji-Sub) adında bir adama dokunduğunda hayaletlerin ortadan kaybolduğunu fark eder. Artık Joong-Won’un peşini bırakmaz.


Gong Hyo-Jin benim Koreli aktrisler arasında en beğendiklerimden zaten. Bu dizide de yer yer çok salak -tatlı anlamda bir salak- ya bu dedirten hareketleri oluyor.
Eğer K-Drama izleyicisiyseniz So Ji Sub için bir şey söylememe çok da gerek yok zaten. Tipik kasıntı Oppalardan birini canlandırıyor işte :)

Bu diziyi izlemediyseniz bence izleyin. Öyle zaman geçirmelik, keyifli bir dizi sonuçta. Gerilim falan da yok yaniii... Ben ki en ufak korkunçlu hayalet sahnesinden korkan biriyim, yok diyorsam kesinlikle yoktur! :) 


Diziye de filme de puanın: 5/5


Bir de şöyle bir müzik bırakıp gidiyorum, hangi müziği hangi filmde izlediğinizi hatırlıyor musunuz? Ben bazılarını bilemedim, ama bazılarının sahneleri de biranda canlandı zihnimde...  :)


Yeniden görüşünceye dek kendinize çok ama çok iyi bakın.

Kocaman Sevgilerimle,


MyReal

Not: Bazı bilgiler Google'dan alıntıdır. 

22 yorum:

  1. Master's Sun harikaydı. En sevdiğim ilk 3 dizi arasında. Başroller de en iyi oyuncular bence, ikisinin diğer dizileri de güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu özkan
      Ben de çok severim... Üstelik yeni diziler eskilerin tadını vermiyor bence. Özellikle o sebeple bu diziyi yazmayı tercih ettim. Görmeyen varsa görsün izlesin :)

      Sil
  2. Çocuk ve belgeseller bana göre diğerlerini korku gerilim hakikaten izleyemiyorum.. Tavsiyeniz üzerine maceracı kuşu torunlarımla izleyeceğim inşallah =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuzluk ve Ötesi
      Yaa torunlar mı? İzleyin bence çok keyif alacaksınız :)
      Sevgiler ~~

      Sil
  3. Kore dizilerini pek sevemiyorum ama belki bir şans verebilirim. Animasyonu izleyeceğim eğlenceli görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep C
      Eskiden ben çok izlerim K-Drama ama şimdilerde hepsi birbirinin aynısı olmuş sanırım.
      Animasyon keyifli :)

      Sil
  4. Hmm komikli fantastik en sevdiğim:) Komikli fantastik deyince benim aklıma ilk Strong Woman Do Bong Soon geliyor. Onu da çok severdim zamanında:) Uygun bir vakitte The Master's Sun'ı da izlemek isterim. Tanıtım için teşekkürler, kaleminize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sude
      A a ben de senin söylediğini izlemedim. Vakit bulursam bir bakayım :)

      Sil
  5. Özellikle diziler, filmler konusunda genç arkadaşlarımızdan öğreneceğim çok şey olduğunun farkına varıyorum. ancak zaman ayırmışsam o film ya da dizi bana bir şeyler katmalı düşüncesindeyim.
    Önerileriniz güzel gerçekten. bir ara sayfanıza tekrar döneceğim.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule Abalı

      Güzel yorumunuz için çok çok teşekkür ederim. Her zaman beklerim.

      Sil
  6. yellow bird ü izlerim :) masters sun artık klasiklerden ivit en güzellerden :)

    YanıtlaSil
  7. Film tatlı görünüyor. Oğlunuz ve arkadaşlarıyla izlemeniz onu daha da tatlı yapmış olmalı :)
    Bu tip Kore dizilerini seviyorum. Hayalet konusunu da baya işliyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay
      Kore dizilerinde hep bir hayaletler, geçmiş gelecek arası geçiş, komedi falan var :)

      Sil
  8. Masters Sun izlemeyen bir ben kaldım sanırım. :) Animasyonları izlemeyi ben de seviyorum. Özellikle çocuklarla izlemek daha zevkli oluyor. Bir ara bunu yeğenlerim ile izleyeyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurix
      Masters Sun'ı da Maceracı Kuş'u da izleyin bence seveceksiniz :)
      yeğenlere öpücüklerrr

      Sil
  9. İki yapımı da izlememişim ama sondaki videoya kalbimi bırakıyorum 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tefrika
      Sondaki videoyu ben de çok severim :)

      Sil
  10. Masters sun çok eski dizi ama en sevdiklerimden oyuncular da çok şirin :)

    YanıtlaSil
  11. Aramıza hoş geldin öncelikle Master's Sun benim hem korktuğum hem güldüğüm hem imrendiğim hem cilvelendiğim bir dizidir candır <3 Sandıktan çıkarıp hatırlatman iyi oldu duyan duymayana duyursun herkes So Ji Sub beyefendiyi ve Gong Hyo Jin hatununu evlilik dünyasından çıkarıp yeniden sektöre soksun özlendiler :'( Mağduruz efendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh Yoon Joo
      Hoş buldum! :)
      Yaa evlenince her şeyden elini çeken ünlüler bizde de var ne yazık ki...
      Sevgiler ~~

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: