26 Ocak 2024 Cuma

MyReal Yazıyor : Mini Bir Deneme ~~

Selamlar Sevgili Blog Dostum! 

Yıllar yıllar sonra minik bir deneme yapıp bir şeyler karaladım. Bakalım beğenecek misiniz? 

~~

 
Onunla göz göze geldiğimiz o ilk anda adeta nefesim kesilip ellerim buz kesmişti... 

Aysu kolumu dürtene kadar gözümü dahi kırpmadan onu izlediğimin farkında bile değildim. 

Haftanın neredeyse beş günü gelip takıldığımız bu sıradan kafede şarkı söyleyen diğerlerinden ne farkı vardı ki? Sesi beni adeta içine çekiyordu. Kendimi bir türlü kızlarla olan sohbete veremiyor, sürekli onun sesine dalıp gidiyordum. Göz göze geldiğimiz her an -ki bu en az üç kere oldu- kalbime bir şey batıyor gibi hissediyordum.  

Bir an sadece kısacık bir an dudaklarının yana doğru kıvrılıp bana sırıttığına yemin edebilirim. Tanrım! Adamı dakikalardır gözlerimle yedin. Tabi ki sırıtır! Hadi ama kızım, kendine gel artık! 

Ve bir kez daha kolumu dürten Aysucum beni onun hapsinden kurtarıyor. 

"Hayırdır, kızım! Takıldın kaldın adama."

"Yok be ne alakası var? Şarkı hoşuma gitti sadece."

"Hı hı kesin öyledir."

"Öyle öyle! Hadi kalkın başka bir yere gidelim çok kalabalık burası bugün."

"Kalabalık mı? İyi misin kızım sen?"

"Off iyiyim ya hadi kalkın."

"Dur bari hesabı isteyelim."

"Tamam siz ödeyin ben dışarıdayım. Bir arama yapmam lazım." dedikten sonra kızların cevap vermesini dahi beklemeden kendimi dışarı atıyorum yüzüme çarpan buz gibi havanın beni kendime getirmesini umut ederek. İçimden bir ses arka dön, hadi Es dön de bak şu çocuğa dese de kulak asmıyorum o sese. Aysu koşar adım yanıma gelip kolunu boynuma doluyor. 

"İyi olduğuna emin misin?"

"Ne bu şimdi? İyiyim dedim ya hem neden iyi olmayayım ki?"

"Peki peki bir şey demedim. Bu arada kızlar kalkmak istemediler, çocuğun sesi çok güzelmiş biraz daha kalıp story atacaklarmış. Başbaşayız yani!"

Lanet! Ne demek story çekecekler. Gel şimdi 24 saat boyunca o storylere bakmamak için kendinle savaş. Arkadaş değil düşman bunlar be! 

"Eee nereye gidiyoruz minik kuş?"

"Birer bira alıp sahilde oturmaya ne dersin?"

"Sen ve sahilde bira içmek hem de bu soğukta? Sen gerçekten iyi değilsin!"

"Aman Aysu abarttın tamam vazgeçtim hadi bana gidelim bir film falan izleriz."

"Hayır hayır hayır vazgeçmek yok. Ben şuradaki büfeden biraları alıp geliyorum bekle burada!"

Ah benim delidolu arkadaşım, canım Aysum... Tam 16 yıldır en büyük sırdaşım, dostum, canımdır Aysu. İhtiyaç duyduğum her anda yanımda belirir, sanki o an ona ihtiyacım olduğunu haber veren perileri varmış gibi... 

~~

Öylece oturmuş biralarımızı yudumlarken Aysu bir anda ayağa kalkıp beni kolumdan çekiştirmeye başladı, "Hadi hadi kalk geri dönüyoruz kafeye." diye.

"Delirdin herhalde! Bıraksana kolumu."

"Evet, delirdim. Delirttin beni. Belli işte kızım adamın bir şeyinden etkilendin, aklını dağıtamıyorsun. Gidip konuşacağız. Kendin bizzat hanzonun teki olduğunu farkedeceksin bu masal da başlamadan bitmiş olacak. Hadiii!"

"Rahat bırak beni Aysu, lütfen. Allah aşkına ne diyeceğim adama? Pardon ben 32 yaşında koca bir kadın olsam da liseli ergenler gibi sesini duyduğum anda hayaller alemine daldım, nefesim kesildi. Kaç saattir de aklımı senden alamıyorum mu?"

"Evet, aynen böyle diyeceksin, hadi!" 

"Saçmalama Aysu..." derken bir anda tüm bedenim buz kesiyor. Bir kez daha o büyülü ses kuşatıyor dört bir yanımı. Aysu'nun yardımı ve çığlıkları eşliğinde kayalıkların üzerinden kalkıp sahile dönüyorum. S...! Bu gerçek olamaz dimi? Etrafta uçuşan ıslıklar, çığlıklar, video çeken genç kızlar...

Nemli kumların üzerine serdiği montunun üzerine oturmuş, elinde gitarıyla aklımı başımdan alırken varlığımın hiç de farkında değil gibi görünüyordu... 

Aysu yine(!) kolumdan çekerek beni sahile doğru götürürken ne attığım adımların farkındayım ne de etrafımda olup bitenlerin. İlgilendiğim ve odaklandığım tek şey o!.. Tanrım, n'oluyor bana böyle! Kendimi aptal bir sapık gibi hissediyorum... 

Bir fırsat bulup kaçamadın mı bana 
Elleri savıp kopamadın mı yanıma 
Çok yalnızım sevgilim...



~~~

Devamı gelecek. Açıkça söylemeliyim dönüp okuyarak düzeltme yapmak istemedim. 
Böyle saf ilk hali nasılsa öyle kalsın istedim o yüzden muhtemelen hatalar vardır ama olsundu :)


Samimi bir şekilde eleştirel yorumlarınızı bekliyorum. 


Yeniden görüşünceye dek kendinize çok ama çok iyi bakın.

Kocaman Sevgilerimle,


MyReal
not: Görsel Google'dan alıntıdır. 

26 yorum:

  1. Çok güzel, çok samimi bir anlatım. merak uyandırıyor. Devamı mutlaka gelmeli. Yüreğine emeğine sağlık 🧿👏👏😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YILDIZ
      Çok teşekkür ediyorum gerçekten çok mutlu ettiniz beni 😍🙏

      Sil
  2. Teşekkür ederim, thanks for sharing

    YanıtlaSil
  3. Sen hep güzel yazıyorsun ki kuzum. Bunlar hep mini başlayıp sonra kocaman oluyorlar ve çok güzel oluyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamiyet Akan
      Canımmm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Az önce hem yabancı, hem de tanıdık bir hissi okudum, Aslı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selimhan Kalkan
      Yaaa aşk hem tanıdık hem yabancı değil midir her zaman? :)

      Sil
    2. Evet öyledir :) Ben bu yorumu yazının kendisi için yazmıştım, evet aşk da öyledir Aslı :)

      Sil
    3. Selimhan Kalkan

      Şimdi bloguna baktıkça görüyorum sen de yazıyorsun ya Yazım tarzı anlamında mı tanıdık demek istemiştin? :)

      Sil
    4. Evet onu demek istemiştim, bu türde çok yazardım önceleri, ama olsundu. Yazı bu işte. Farklı düşününce aşk için de geçerli olabiliyor :)

      Sil
    5. Blogta duruyorlarsa müsait zamanda bir bakarım ben de yazılarına.
      Hani yazıda da kızcemiz aşık oluyor ya ben onu düşünerek cevap yazmıştım tabii yazı bu bazen tam anlaşılamıyor 😅

      Sil
    6. Oluyor işte öyle :) Memnuniyetle, beklerim. Kimisi hala duruyor, kimisi arşivde, kimisi ne yazık ki silinen blogla birlikte mazide :( Birçoğu da kitapta. Yorum yorumu açıyor :)

      Sil
    7. Yaa silinenlere çok üzüldüm 😥
      Deeptone , Hamiyet ve Tolga ‘nın da kitapları çıktı. Ama hayırsız ben alamadım hala alamadım 🙊
      Tolga’nın ilk kitabı alabilmiştim bir fuardan.
      Senin kitabını da alınacaklar listesine ekliyorum o halde 😊

      Sil
    8. Ah... Onları henüz ben de okumadım, evet Derin dahil 😳 Harika, imzalı da gönderebilirim desem :)

      Sil
    9. Selimhan Kalkan

      Çok mutlu olurum :)

      Sil
    10. Peki öyleyse, nasıl yapalım, Aslı :)

      Sil
    11. Sen bana maili yazarsan (o yorumunu yayınlamam) ben sana oradan adres atabilirim. :)

      Sil
  5. hoş tesadüf oldu sahilde bakalımlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone
      Sahilim gelmiş benim sıkılmışım bu havalardan demekkisi :)

      Sil
  6. arada bir spam a da bakıver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone
      Yaaa nasıl anladın seni spama attığını? :)

      Sil
    2. yoksa üstteki yorumu yayınlayıp yanıt verirdiiin :)

      Sil
    3. deeptone
      Yani tabii çok mantıklı :)

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: