19 Ocak 2024 Cuma

İzledim, Yorumladım / NETFLIX : KUŞ UÇUŞU ~~

Selamlar canımlar!

Öncelikle anlaşalım, Amann bu kız da anca oturup dizi film izlemiş, demek yok tamam mı? :)
Evet dizi de izledim film de ama bir sorun bakalım nasıl izledim? 

Minnakcık telefonun ekranında bir yandan yemek yaparken bir yandan ne kadar izlenirse o kadar izledim işte. Ya da bir yandan çamaşırları ütüleyip katlayıp gardrop düzeltirken ne ne kadar izlenirse o kadar! :)  Valla acıdım şimdi bana yazık yani nedir bu cefakar anaların çektiği (:


Neyse konu farklı yerlere gitmeden diziye geçelim. Öncelikle resmi bilgiler gelsinnn. 





Kuş Uçuşu
Konusu

Bakış açıları, yaklaşımlar ve hedefe giden yolda yürüme biçimleri X kuşağına göre artık bambaşkadır. Genç bir kadın olan Aslı da kariyer basamaklarını tırmanmak için çok çalışmaya güvenmek yerine "kuş uçuşu" gitmeye çalışır. Yeni dünyanın yöntemleriyle en üste ulaşmaya çalışan Aslı, amacına ulaşabilecek midir?


Oyuncu kadrosu ve karakterler

Oyuncu Karakter

Birce Akalay Lale Kıran

Miray Daner Aslı Tuna

İbrahim Çelikkol Kenan Sezgin

İrem Sak Müge Türkmen

Burak Yamantürk Selim Kıran

Defne Kayalar Gül Simin

Zafer Ergin Sulhi

Şifanur Gül Güliz Tümer

Eren Çiğdem Enver

Demircan Kaçel Yusuf Tunca

Merve Hazer Nihan

Bülent Çetinaslan Ali

Elif Gökçe Özay Özge

Ertan Ekmekçi Nunu

Elif Kurtaran Melisa

Merve Nil Güder Mia

Muhammet Uzuner  Faruk

Özgür Daniel Foster Onur

Melih Selçuk Emre

Gülen Gedikoğlu Hale İleri

Dizinin ilk sezonunu çok beğenerek izlediğim için ikinci sezon da yayınlanır yayınlanmaz izledim. Amaaa be vicdansızlar o kadar beklettikten sonra hepi topu 8 bölümcük çekmeye utanmadınız be! diye sitemimi edip öyle geçeyim yorumuma. 

Birce de İbrahim de zaten oyunculuklarına, aralarındaki uyuma gerçekten hayran olduğum oyunculardan. - Ah Ah Siyah Beyaz Aşk'tan beri bekliyordum onları tekrar bir arada izlemeyi. 
-SPOİLER İÇERİR-
Ancak, gelin görün ki buradaki ilişkilerini ben kesinlikle ama kesinlikle doğru bulmuyorum. Hele ki ikinci sezonda resmen harcadılar canım Selim'i! Çok yazık!! 

Aslı karakteri, tam anlamıyla efsane tabi onu canlandıran Miray'ın oyunculuğu da öyle. 
Lale'yle Aslı arasındaki tezatlıklar, o rekabet, hamleler... Ying ve Yang gibiler resmen! 

Peki ya Yusuf? Ah canım Yusuf bir yüzün gülmedi gitti. Ama olacak olacak inanıyorum ben işte de aşkta da kazanacaksın! 

Dizide en sevmediğim asla ama o da haklı deyip bir türlü tutulacak bir şeyini bulamadığım, gerçek hayatta da en nefret ettiğim tiplerden olan hazımsız Müge! Sana sadece ÖĞĞĞ diyorum. 

Yorumumu bitirmeden önce bir de kıyafetlere ve takılara değinmek istiyorum. Özellikle Aslı'nın o kuş detaylı takıları ve elbisesi efsaneydi!

Yeni sezonu da sabırsızlıkla bekliyorum. 
İzleyecek olanlara şimdiden keyifli seyirler! 


Puanım: 5/5




Yeniden görüşünceye dek kendinize çok ama çok iyi bakın.

Kocaman Sevgilerimle,


MyReal





8 yorum:

  1. güzel bir diziye benziyor, Birce'nin oyunculuğunu çok beğenirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren
      yani genel anlamda sürekli şarap içilmesi ve bazı cinsel sahnelerin olması eleştirilmiş ama onun dışında bence yeni kuşakla eski kuşak arasındaki farklılıkları çok güzel yansıtıyorlar.
      Tavsiye ederim.

      Sil
  2. çelikkol çok yakışıklı diy mi yaa :) aklımda olsun bu dizi deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone
      Aksini söyleyen çarpılır valla bence 😅

      Nasıl yani sen izlemedin mi? 🧐

      Sil
    2. yabancı dizilerden fırsat kalmıyoo :)

      Sil
    3. Deepsi
      Yaa benim de özellikle izlemek istediğim birkaç yabancı dizi ama alt yazı takibi yapamıyorum genelde başka bir şey yaparken izliyorum çünkü
      Türkçe dublaj izleyince de o orijinal versiyonun tadını alamıyorum…

      Sil
    4. ah ah yazık sanaaa hayat çok zoooor :)

      Sil
    5. Hahaha zor valla 😅

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: