22 Ocak 2024 Pazartesi

İzledim, Yorumladım / NETFLIX : UÇUK BİR İŞ ~~

Selamlar blog dostlarım! 

Aslında yazmak istediğim bir sürü şey ve hatta birkaç kısa kurgu var ama ne yazık ki bir türlü kalemi elime alamadım. Ben de en azından bloguma geri dönme sözümü tutup izlediğim filmler/dizilerle ilgili yorumlarımı yazmaya devam edeyim, diyorum. 
Karşınızda yeni bir film yorumu :)

Konusu 
Londra'dan Zürih'e 777 uçağıyla nakledilen 100 milyon dolarlık altın külçelerini çalmak için bir araya gelen usta bir hırsız ve FBI için çalışan eski erkek arkadaşının hikayesini konu ediyor.

Oyuncular
Kevin Hart
Gugu Mbatha-Raw
Vincent D'Onofrio
Úrsula Corberó
Billy Magnussen
Jacob Batalon
Jean Reno
Sam Worthington



Yani bu tarzda çok çok daha iyi filmler izledim mi? Evet, izledim ama bence bu film de kötü değildi. 
Boş vaktiniz varsa izleyip keyif alabilirsiniz. 
Bazı sahneler çok heyecanlı, nefes kesici denebilecek kadar da güzeldi. Ancak filmin sonunu daha en başından tahmin edebildiğim için çok da merakla izleyemedim. Ay acaba sonunda ne olacak, oha bu hiç aklıma gelmezdi, falan demedim. 
Ortalama yani :)

İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler!

Puanım: 3/5


Yeniden görüşünceye dek kendinize çok ama çok iyi bakın.

Kocaman Sevgilerimle,


MyReal







4 yorum:

  1. Ay bu ismi Gugu olan kadın Loki'de oynayan kadın. Orada da hiç sevmemiştim:) Fragmanı ilgi çekici duruyor. Yorumun için teşekkür ederizz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sude
      Hahahah bazı oyuncuların enerjileri öyle dimi? Hangi rolde olursa olsun sevemiyor insan :)

      Sil
  2. arada keyif için izlenir yani pekuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone
      Sen bir ayda onlarca film izliyorsun buna da fırsat bulursun bence 😅

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: